Erik_B Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Ok.. dette er en B23 veiv.. Passer også i B21 men da blir det likksom ikke 2,6l... Men den har 64mm rammelager og 54mm rådelager... ikke 49mm som 230 har.. Så den kan IKKE brukes i 230, med mindre du får den slipt om da! Skal den derimot i en B23. Så kan du heller ikke da bruke org råder og stempler! Da de vil jo selfølgelig bli for lang.... org råder passer på veiva. Men da må du ha kortere stempler. Alt dette er vel egentlig veldig enkel pluss og minus regning! Legger du på 10mm på slaglengda.. så er det ganske logiskt at du må ta av 10mm på stempel/råde lengden! eller hva??? Eh, nei.. Er vel mer logisk å ta av halvparten. I og med at stempelet ikke går 10mm. lenger opp, men 10/2 = 5 mm. (5mm. opp og 5mm. ned) Erik Siter 95 Volvo 855 96 Volvo 945 LTT (BSR steg 3) 85 Massey Ferguson 675 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ben are Skrevet September 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Eh, nei.. Er vel mer logisk å ta av halvparten. I og med at stempelet ikke går 10mm. lenger opp, men 10/2 = 5 mm. (5mm. opp og 5mm. ned) Erik Auda... stygg bom... 5mm self! veiva går jo begge veier.. litt rask i munnen der! Takker for våkne øyne! Siter Takk til Team Turbo Tromsø og PST performance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.