Gå til innhold

Kolonne fra Oslo til Jessheim?

Ranger emnet


Brandtenborg

Anbefalte innlegg

  • Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

...ikvled_...2000 tida_ det er jo ikke s[ smart da, stenger ikke IKEA rundt 2100_ jaja dere f[r ha det kult da...trodde det var l;rdan dere snakka om og siden dem stenger s[nn i 1800 tida...jeg holder 5 min unna....tar en tur innom...s[ f[r vi se...:D ,,,,jajaja jeg er klar over keypadden...:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare lurer, er det fortsatt stemmning for å dra til jessheim?

sånn som jessheim er bygd opp og med tanke på at storgata er sperret, så er nesten alle utesteder og torg, utescena og alle arrangementene avgrensa til områder rundt storgata, dvs at selv om dere cruiser aldri så mye så er det vel ingen som legger stort merke til det?

Med mindre dere har en eller annen stor pickup påmontert snøplog og baner vei gjennom sperringene..

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne møtt opp på furuseth, men får ikke lappen før om 2 uker... Så det blir vel til at jeg tar noen pils på jessheim og ser litt på bila hvis det blir noe særlig oppmøte

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Deepdog

sier 21.00 på furuset.. må få spred det til flest mulig da så vi får et skikklig oppmøte..

 

Sett dere ned med mobilen og send en tekstmelding til alle dere kjenner som har interesse av det og be dem møte kl. 21:00 på IKEA Furuset!

 

Tror det blir bra dette, jeg! :D

97' Transporter T4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VolvoRaggar

Med mindre dere har en eller annen stor pickup påmontert snøplog og baner vei gjennom sperringene..

 

Vi trenger ikke en stor pickup, vi har jo merca til Brandtenborg. Han skryter jo så fælt av den bilen. sier at den tåler alt og at det er skikkelig kvalitet fra skiltplate til skiltplate, så da burde jo mercen tåle en liten veisperring eller to..... :D:D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.

joda.. men det står nå også et tivoli i storgata, da må nok denna mersha ta kvelden... men kommer han med fiestaen derimot, da skal jeg be folka her oppe holde seg innen dørs...

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår