millhouse Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Hei.Tenkte og legge ut her at jeg vet om en fin fin senneps gul Golf1 på en hugger. Hel og komplett bil. Brunt fint interiør med hele seter og dørsider. Dashen så også veldig bra ut. De små kromfangerene var det også. Litt skadet venstre støtfanger foran. Dørhåntakene utvendig var borte Golf er riktignok ikke min kopp te,men denne her burde noen komme og demontere fort. Send meg en PM hvis du er inntressert i mere opplysninger. Mvh Anders m Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Hei.Tenkte og legge ut her at jeg vet om en fin fin senneps gul Golf1 på en hugger. Hel og komplett bil. Brunt fint interiør med hele seter og dørsider. Dashen så også veldig bra ut.De små kromfangerene var det også. Litt skadet venstre støtfanger foran. Dørhåntakene utvendig var borte Golf er riktignok ikke min kopp te,men denne her burde noen komme og demontere fort. Send meg en PM hvis du er inntressert i mere opplysninger. Mvh Anders m Hviken hugger? Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cris Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Du har PM! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 PM sendt! Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Hvem fikk æren av dette interiør etc? :) Gjorde godt når jeg så dette var fjernet fra bilen. Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Hvem fikk æren av dette interiør etc? :) Gjorde godt når jeg så dette var fjernet fra bilen. Henning hente interiøret og jeg raska med meg fangere, grill, instrumenter og girkula :) takker for tipset. du får hilse Doffen når du er der neste gang. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 I går kappet creature ut bakplata av denne, og jeg fikk det kromma oljelokket på denne. I tillegg var vi på en høgger i Skarnes, der jeg fikk tak på 2 strøkne kromma GLS-kapsler! Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Faen gutter, har dere ikke jobbe eller, siden dere har tid til å reise rundt å raide høggere for snacks hele tida? (Bare spøker, for den som ble sint.) Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Faen gutter, har dere ikke jobbe eller, siden dere har tid til å reise rundt å raide høggere for snacks hele tida? (Bare spøker, for den som ble sint.) Tommy hehe. snaks må man ha... jeg jobber ganske mye .så jeg kan ta meg fri en fredag eller mandag... så da kan jeg raide alle høggerne på østlandet. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Det er ingenting som er så moro som å raske med seg deler fra høgger'n ;) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg