Mad_Maxx Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Heisann, i forbindelse med idiotaksjonen, så har jeg mulighet til å få de skitne hendene mine på en Volvo Duett 5-seter, så jeg lurte på om de er verdt å hugge og selge deler? Kaross er godt rustent, men mange gode deler... b21, skal visstnok være et brent stempel i den... Hadde også vært gøy å gå amok med vinkelsliper, øl, sveiseapp og stål :D Lage pickup-cab-rod-ting :D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet September 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Bør vel nevnes at hvis jeg hadde vært volvofrelst, så hadde jeg pussa`n opp, er ikke så verst i stålet til å ha stått i 10-20 år ;) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gorgo Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Heisann Mad! Kor du har spora opp den Duetten henne? Æ veit at førr 10-12 år sida, sto det et-par Duetta bak en garasje på Inndyr. Men æ trur at de e vekke førr lenge sida... :) Siter 08 Saab 9-3 1,9 TiD Vector No real power - just turbo shit.... 1950-65 boble ønskes kjøpt. Alt av interesse fra prosjekt, til strøken bil.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Det er nok en av de ja ;) Den har stått leeeeeeenge, var en til der, men den er ribba og skrota for en 6-7 år siden :) Verste er at en kompis av meg ga han som eide den et bra bud for en 15 år sia.. "Nei, et av barnebarna skal få den.." Grrrrrr.... Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoemil Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 ikke lag pickup av den pls Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet September 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Den er strengt tatt ikke noe å ta vare på, den er meget rusten.. Stått på gress i 15-20 år :P Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg