Lance Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Spotta denne i går, utenfor Binders: Vet såpass at det er en Chrysler 300 C, men dette er første gangen jeg ser en i stasjonsvognutgave. Helt grei, kunne hatt en slik en selv:) Noen her som vet hvem som eier herligheten? Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Den stod parkert der oppe med brannstasjonen oppenfor Brann Stadion for noen dager siden... Utenfor et hus... mulig eieren bor der... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dezvipe Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Har sett en slik før, men ikke i Bergen. Når jeg var i Magalluf i sommer så jeg en slik bil kjøre rundt som taxi. Fy f så fin den var. Fikk lyst å ta taxi rundt kvartalet bare for å sitte på. Pen bil! Siter Mvh. Daniel Gjerstad [ ]1997 Vw Golf 3 1.6 [X]1986 Citroën BX 19 GTI - død (gikk bra..når den gikk!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UltraSuper Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Den så "litt" lang ut :) Siter ===> BmW ///M Power <=== Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 hehe.. _enig_ Syns ikke den var så spess pen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 hehe.. _enig_ Syns ikke den var så spess pen.. nei, men den er tøff! :m'm: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet September 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 nei, men den er tøff! :m'm: Absolutt:) Derfor: gimme... Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg