Johnsen Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Hei folkens! Har sitt rundt om kring på nettet i d siste og prøver å finne en rå frontfanger. Så har komt til ett valg mellom Irmscher sin fanger og en orginal vectrafanger på sportsutgaven utgitt i Tyskland Irmscher sin: og Opel sin: ser kanskje litt kjedelig ut her i forhold til irmscher sin...? men så kom jeg over denne når jeg kikka på div vectraer på nettet: Dette er den samme fangeren, bare at den har fått ei lippe på og div andre små modifikasjoner. Denne syns jeg var såpass rå at valget mellom disse fangerene vippa over på opel sin. Men problemet er (selfølgelig prisen og få tak i fangeren) at den lippa som står på tror jeg at i utgangspunktet kanskje kommer fra en annen bil (for jeg så to vectraer fra england, og de hadde satt på ei lippe fra Seat Leone cupra og ei fra Renault Laguna. Av disse tre syntes jeg den på bildet her var råest. Så var det hvor kan jeg få tak i den lippa...??? Det lignet litt på rieger si lippe, men når jeg sammenligner nærmere så tror jeg ikke det er det allikevel... Noen her som kan hjelpe så ville jeg blitt glad :D (prøver å få tak i fanger på ebay, men den jeg fant mangler gitter og grøftelys og kanskje noe mer, men d husker jeg ikke :op:) Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg