Z_AGO Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Jeg og Ruzlebiff skal nå lage litt lyd i Min lille 316i.har noen standard høytalere i bilen fra før av, men de skal bort så fort som mulig. har ikke helt 100% alle delene som skal inn enda.. men de kommer i løpet av neste uke tenker jeg! =D så det blir spennende! så mangler vel egentlig bare en kondensator. men det koster da ikke allverden men aller først må jeg tenke litt på hvordan i all verden jeg skal legge opp alle kabler, sette forsterkerene osv. (forslag tas i mot med takk!) hva slags type forsterkere osv. samt bilder kommer senere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z_AGO Skrevet September 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 hmmzz.. ble litt småforsinkelser gitt!! så det var litt kipt. men håper på å begynne på prosjektet i løpet av helgen engang da.. så da kommer det nok oppdateringer da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Bestemt dere for åssen forsterkere det blir eller? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z_AGO Skrevet September 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Slik! da har vi i dag lagt kabler og det tok sin tid, fant jo faen ikke hullet fra panseret og inn i bilen. bilen var jo ikke frien å få i fra hverandre i det hele tatt mener jeg da! =P og seff klarte jeg å ødelegge noe! bare en list da. Bilder kommer i løpet av kvelden eller morgendagen. har en sonyspiller 1 monoblokk - infinity Reference 1 forsterker - rockford fosgate punch forsterker. alle kablene! =P 2 * 12" polk bassere ting som kommer inne i løpet av uken: en kondensator. hattehyllehøytalere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z_AGO Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Da hadde vi noen bilder inne! litt dårlige fordi jeg er litt for kjapp med kamra! også glemte jeg seff å ta bilder! dette er hvertfall begynnelsen på noe :) Dorull, monoblokk, basskasse, forsterker, og en av platene inni bilen Basserne og mat og kassa!=P noe som er tatt ut og noe som skal inn i bilen! Fruen og Ch leker seg litt mens vi andre legger kabler! 2 av 3 kabler er lagt inn 1 igjen baksete, hva er det? også strømkabelsiden. og de fortsetter å leke! hehe Vi måtte virkelig til med tungt skytts for å få av batteri a gitt! Batteri er endelig koblet av Vi prøvde å finne et hull til strømmen, men det gikk ikke helt som vi forventa med en gang! tok sin tid. Her fant vi feil hull! Og endelig fant vi riktig hull, rett under batteriet! vanskelig å se på bildet pga dårlig bilde. basskasse og resterende sto igjen etter denne dagen. fikk faktisk bare lagt alle 3 kablene. tokk virkelig sin tid. men det fikses i løpet av noen dager nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøjinis Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Da hadde vi noen bilder inne! litt dårlige fordi jeg er litt for kjapp med kamra! også glemte jeg seff å ta bilder! dette er hvertfall begynnelsen på noe :) Dorull, monoblokk, basskasse, forsterker, og en av platene inni bilen Hvor skal du ha dorullene?:ahahahhaha: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z_AGO Skrevet September 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Må jo prøve å holde bilen tør og rein når det reiner vettu! ;) så prøve å legge dem på taket så de absorberer så mye vann som mulig! =P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 det er jo bevegelse på alle bildene jo:P hyperaktiv fotograf eller.. Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Hahah *pekke og le* madde kan jo ikke ta bilder for alt i verden joh! :D Vel... z_ago fikk med seg en nisse igår til å sette inn basskasse og forsterker, så nå er det også gjort. Tok vel bortimot tidenes dårligste jordingspunkt, så det må jeg legge opp på nytt. :shake Sånn for å hinte til hvor mye kunnskap "nissen" har: når jeg kom til åstedet sleit de med at basserne kutta når de spilte høyt... Jeg fikk z_ago til å starte bilen og... NEIMEN, sjå på den... der funka det jo med en gang! Da må alle gratulere Z_ago både med bursdag og lappen! :D :hondakick Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Ser man det. Grattis Z_ago!!!! Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titti Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Gratulerer med lappen Torjus. Jeg elsker deg. Tomas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z_AGO Skrevet September 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Oj, da hadde vi vist et lite tilbakefall på prosjektet her.. hadde et lite uhell for 4 timers tid siden jah! jeg fant en buss + noe vann! og fant glatt ut hva vannplanging vil si!=P trykte hele fronten på venstreside a gitt. og da fikk jeg et problem, den klarer ikke gå på tomgang! Noen som vet hvorfor den ikke går på tomgang?? også trenger jeg en blinklykt! noen som har en til salgs? alle lysa lyser fremdeles da!=P dette er skadene forran skadene bak Også bygde jeg en basskasse! har putta den inn i bilen nå da! skal ta bilde senere hvordan det ser ut inni! Edit: Tatt med mobil, ikke klag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 AH, synd det med bilen.. Vannplaning er noe herk :(. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Nytt panser, ny lykt og ny skjerm er kjøpt! :) Fått seg en real trøkk den stakkars bilen.. Men men.. Det går seg til, det også! :) Blir litt jobb, men det er bra han har noe å bruke ferien sin på! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Kondolerer det med bilen. Kjempe kjedelig :( Men det er bra ikke noe sånt hindrer for prosjektet :D Stå på videre :) Gleder meg til å se mer. Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg