xwewit Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Vet av en 242 som jeg kan få kjøpt billig men bilen mangler dører.Har sett rundt om hvor man kan få tak i det og hvilken pris de har ca:wonder: . Men det har blitt dårlig resultat så jeg tenkte jeg skulle spørre her.Om det er noen som har noe tips? Bilen er en 81 mod. Siter Perfekt som en veltrimmet Volvo. BMW, også kalt nybegynnerfeil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Prøv noen av disse: - http://www.bruktbildeler.com - http://www.asane-bilopphugging.no Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xwewit Skrevet September 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Ja der var det jo noen dører ,men frakten blir vel ganske dyr regner jeg med.Ellers så det jo bra ut . Siter Perfekt som en veltrimmet Volvo. BMW, også kalt nybegynnerfeil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Desibel- Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 hør me "agentpong"på forumet..han har en 242 med v8`r som står,ska selges for 30 000...men høre med han om du får kjøpt dørene:P Siter -No Drift,No Fun- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 fine 242 dører er sjelden vare, tviler på volvohuggeren har de inne!! Jeg er der fra tid til annen og har aldri sett noen 242 dører. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Du kan sikkert kjøpe Butcher sine veldig billig. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xwewit Skrevet September 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Hadde ikke tenkt og kjøpe en hel bil til 30000 for og bruke dørene på en bil til 2000 kr nei det kan bli litt råflott det.damndamn :ahahahhaha: Kan vel bli vanskelig og finne tak i sånne dører ja. Siter Perfekt som en veltrimmet Volvo. BMW, også kalt nybegynnerfeil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Desibel- Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 jeg skjønner jo det da...men du kan da høre med han om du får bare kjøpt dørene.... Siter -No Drift,No Fun- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xwewit Skrevet September 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Spøkte jo bare litt med deg da..... Skriver end nicket hvis det skulle bli aktuelt da. Siter Perfekt som en veltrimmet Volvo. BMW, også kalt nybegynnerfeil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Nye koster 6-7000 uten innhold. Og ja, en ting til.. er skille på dørlås osv v/'78 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla tralla Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 jeg har to dører stående:P nett vraket ein 242.......:( er ikje helt strøken da.. mene vist jeg ikje hugser feil so er de bare overflate rust..... Siter no turbo shit just real POWER!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg