GFL Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Hvordan løsner man den treplaten som ligger fra cd/radio ,rundt viftebryterne og opp tilluftelyrene?? er to skruer nede ved cd spillernmen sitter bom fast uavhengi av dem..Håper noen skjønte hva jeg ment og at noen kan hjelpe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///AMG Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Dra ut bryterene som regulerer viftehastighet og luftstrøm. Bak der sitter det to store muttere som kan skrues ut. er bare og plukke ut trepanelet etter dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GFL Skrevet September 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Har prøvd et å men syntes de satt så jævli godt at jeg var redd jeg ødelegge det. men er det bare å bruke makt altså?? bryterne skal ikke stå i en bestemmt possisjon??? må vel ut å prøve en gang til senere da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Drage Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Er bare å bruke makt, dra dem rett ut... når du skal sette de på igjen er det idiotsikkert, det er spor i bryteren så det passer bare rette veien... Mener det skal sitte to skruer i underkant av panelet også, rett ovenfor cd spilleren der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg