volvo-r-sport Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Noen her som er veldig drevne på lh2.4? Blir hjemsøkt av feilkoder... De som kommer igjen hele tia er: Signal fra LMM feilaktig eller fraværende. Dette har jeg gjort: -Bytta LMM -Målt alle forbindelser og spenninger -Rengjort LMM -Sletta feilkoder (hundreogpyogsøtti ganger) Signal fra spjellkontakt feilaktig (mener det er i tomgangsstilling jeg får feil) -Prøvd 2 andre spjellkontakter, ene funka garantert. Funka på en annen bil. Utover dette har jeg spraya over alle kontakter og rensa døm. Bilen som dette sitter på er en 1992mod 240 med B230FT motor, sitter chips i boksene.. Utover dette er resten standard.. Hva kan foråsake disse kodene hele tia når alt stemmer men ingenting funker. Ledningsnettet er ikke hjemmemygla, bare skjøta kabel til LMM og formotstander.. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 prøvd å sette i org.chip'en? Funker ikke det, så kanskje du har en feilkobling under forlengingen av LMM-kabelen? Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet September 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Tanken har slått meg rundt chipsa, men har kjørt i 3mnd uten noe krøll. Så har liksom slått fra meg den tanken.. Jeg har målt alle kablene til LMM, ingen som er kortsluttet, ligger til jord, har høy motstand e.l. Merka kablene før jeg klippa (fargeblind) og kobla sammen likt som det var før... Skal prøve med org LMM i mårra, sitter en annen der fra 230F motor.. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 elektronikk-feil trenger ikke slå inn med en gang, bare kikk på bmw sine biler....av nyere type. Bytt batteri, og sett på feil pol først, så gnister det litt.... greit nok sier du, og fortsetter. Bilen starter og går som ei klokke.... går i kanskje 1uke til 1mnd, så stopper bilen plutselig. Konklusjon; Gnisten på polen brannt delvis opp en krets i hjernen til motoren, og denne kretsen røk helt av til slutt.. ny hjerne til 15 000 måtte kjøpes. Dette har faktisk hendt i virkeligheten... hadde en hendelse på jobben med det, og etter dette monterte ikke Torshov Bilrekvisita bilbatterier lenger. (En ansatt som hadde montert det) Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240 V8 POWER Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 du har feilkode 4-4-4 du r sport. det tyder på for lite gassbruk, for lite hjulspinn og for lite effekt :D er ikke dårlig kontakt inn på boksene a? Siter 56 chevy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 samma besjen på min motor.. men driter en lang dag i det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.