Mr Bean Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Ka pris for bilen ulakkert? :) Så kan du selge lakkeringen til en annen. :) Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feenyx Skrevet September 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Prisen er akkurat den samme ulakkert som lakkert, det er bare en mulighet du som kjøper har dersom du ønsker det. Hvis den som til slutt kjøper bilen vil beholde den i den fargen den er så sparer jeg lakkeringen til jeg trenger den selv ;) Siter '92 Polo G40 Go Hard or Go Home. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feenyx Skrevet September 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Og så dytter man denne opp igjen :) Siter '92 Polo G40 Go Hard or Go Home. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feenyx Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Og enda engang! :D Siter '92 Polo G40 Go Hard or Go Home. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feenyx Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Begynner å bli lei av å bumpe denne tråden nå, det må da være noen som kan fristes til å kjøpe denne fantastiske bilen :D Siter '92 Polo G40 Go Hard or Go Home. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feenyx Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 bumP. Siter '92 Polo G40 Go Hard or Go Home. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feenyx Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Og opp igjen, kom igjen kara, dette er leketøy av sjelden sort :D Siter '92 Polo G40 Go Hard or Go Home. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pokerfjes Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 imorra skal jeg faktisk gidde å lese hva det står på de ungdoms billån reklamene. Dette er jo drømmebil! Siter --GrannyRacer #1---- 81 Golf diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feenyx Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Pop! Siter '92 Polo G40 Go Hard or Go Home. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radoracer Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 ligger å lurer litt, men biler er ikke så lett å kvitte seg med lenger.... sliter selv!:hellothere: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 alt til rett pris forsvinner fort :) men det er jo opp til selger å kreve hva han vil. hva veier disse egentlig? tøff synes jeg. lykketil Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radoracer Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Jeg kunne godt tenkt meg denne, en morro bil til grei pris!babyhmm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feenyx Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Bilen veier stakkarslige 860 kilo (ifølge vognkortet ihvertfall). Og selges til under hva jeg betalte for bilen selv, og også mindre enn jeg har lagt ut på den selv, så at ingen har luktet det og kjøpt den enda er meg et under :) Siter '92 Polo G40 Go Hard or Go Home. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 synd jeg må i militæret.. har du fortsatt bilen om 15 måneder, så kjøper jeg den :P Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feenyx Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Jeg kunne godt tenkt meg denne, en morro bil til grei pris!babyhmm? Ja, den er enda til salgs, det er bare å skaffe en bankremisse og komme og hente den ;) Siter '92 Polo G40 Go Hard or Go Home. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg