Feenyx Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Salgsannonsen finner du her: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1248297 Det sørger meg å meddele at jeg selger min øyensten, men det er dessverre nødvendig da jeg trenger pengene sårt, og har som tidligere nevnt (på en annen del av forumet) planlagt et lengre utenlandsopphold. Modifikasjoner gjort siden jeg fikk bilen: * Overhalt, portet og polert G-Lader * 65mm ladehjul * "Kvass" kam, type Dr. Shrick 268 * Portet, polert og trykktestet topp * modifisert gasspjeld og butterfly valve for optimal gjennomstrømning * Forsterket toppdekselpakning * 440cc dyser, tatt fra en g60 motor * 3,5bar bensintrykksregulator * forsterkede ventilløftere og ventilfjærer * Helt nytt 4-2-1 grenrør, Edelstahl * SNS no-lag stage 5 chip, programmerbar * byttet ut diverse slanger med blå samco-slanger * byttet girkasse ifjor, den gamle havarerte * byttet intercooler (den gamle lakk litt =) * stabilisatorstag både foran (over, ikke under), og bak Original spec er ca 0,55 bar trykk ved 5500rpm, akkurat nå er det 1 bar allerede ved ca 3000rpm, og kanskje 1,1-1,2 på max blås. Bilen har ikke vært på rulle etter trim, men det er anslagsvis 170 hester, mot originalt 113. Hadde den på rulle FØR trim derimot, og allerede da ble effekten målt til 132hk, og ja, jeg har papirene på det :) Så en ekstra 40 hester fra de modifikasjonene som er gjort er å ta sparsomt i. Videre kan det nevnes at som det står i annonsen, så trengs katalysator å sveises på før bilen kan EU-godkjennes igjen, men denne er også innkjøpt. Jeg har dessverre ikke tid eller anledning til å gjøre dette selv :/ Sommer/Vinter hjul på hvert sitt sett med felg, sommerdekka begynner å bli noe slitt. Bremsene har sett bedre dager, men holde en stund til, de hyler ikke helt enda. Og til det som står nederst i annonsen, bilen kan leveres lakkert i ønskelig farge. Dersom dette er noe du ønsker, så vær klar over at jeg sender ikke bilen til lakkering før jeg har en signert salgskontrakt, dette fordi hvis noen plutselig skulle ombestemme seg, så har jeg en ferdig lakkert bil, og et salgsargument mindre ;) Årsavgift er ikke betalt forøvrig, men det er jeg villig til å spandere dersom jeg får en hurtig handel. Prisforlangende for bilen er kr 39.500. ellers er det bare å spørre hvis det skulle være noe mere dere lurer på! mvh, Kim Sørensen ______E_D_I_T___________Lagt til bilder Siter '92 Polo G40 Go Hard or Go Home. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feenyx Skrevet September 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Og opp igjen :yodude: Siter '92 Polo G40 Go Hard or Go Home. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Civic_karen Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 hei sann, du har vel ikke noen bilder av motor og interiør? kos å klem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Såpa88 Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Stili bil, synd den står i stavanger... Kunna tænkt mæ å drægga fra balle me den polo'n :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feenyx Skrevet September 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Har ikke bilder liggende av motor og interiør, men det kan jeg ta imårra når det blir lyst igjen ;) Siter '92 Polo G40 Go Hard or Go Home. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TCCW Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Mulig å få kjøpe lakkeringen av deg? :) har en e30 som trenger maling Siter Saab 9-5 2.0T [x]BMW 325i M-tech II '88 /// Delphin-metallic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feenyx Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Nei, men du kan sikkert kjøpe den av Rallyeraider om du spør pent, han lakkerer tidt og ofte ;) Siter '92 Polo G40 Go Hard or Go Home. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feenyx Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Da var det oppdatert med flere bilder, håper dette hjelper de som nøler ;) Siter '92 Polo G40 Go Hard or Go Home. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radoracer Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Bilen frister mye. Må ha meg en litt billigere bil, men jeg må få solgt øyenstenen min først. Bytte + mellomlegg ??:angelsmili: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feenyx Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Bilen frister mye. Må ha meg en litt billigere bil, men jeg må få solgt øyenstenen min først. Bytte + mellomlegg ??:angelsmili: Bytte + mellomlegg er dessverre litt uinteressant siden jeg skal utenlands, men om du får solgt Radoen din (og det gjør du nok, den er lekker), så må du bare ta kontakt :) Siter '92 Polo G40 Go Hard or Go Home. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radoracer Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Bytte + mellomlegg er dessverre litt uinteressant siden jeg skal utenlands, men om du får solgt Radoen din (og det gjør du nok, den er lekker), så må du bare ta kontakt :) Det skal du ikke se bort ifra... BUD anyone!:fatality: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feenyx Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Og opp igjen :D Siter '92 Polo G40 Go Hard or Go Home. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 denne bilen må jo gå drit bra! hva klarer den 0-100 på? veier jo ikke stort :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feenyx Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 0-100 er ikke godt si gitt, er vel det som er vanskeligst å måle. Også det som er vanskeligst å få til et godt resultat på :p Men ja, bilen veier ikke allverdens, det er nesten så du kan ta den under armen og gå din vei, så 170+ tvangsforede hester (les: kompressor) gjør sitt tila t bilen flytter seg fortere enn sunt er. Du smiler like godt hver gang du kjenner suget i magen ;) Siter '92 Polo G40 Go Hard or Go Home. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Faen at den står i stavanger da..Har pengene og trenger vinter bil men ingen tid til å få hentet den de neste 2 ukene, så du får si ifra hvis du har den for salg etter de neste 2 ukene. Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg