Stress87 Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 jeg er på jakt etter sport, GTT eller VR6 interiør i skinn eller stoff. veldig interisert hvist det er setevarmere. noen som har eller vet om noen som kan ha. Huggere eller lignene. sleng in en post! Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gasell Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Send meg mail adressen din, så skal du få bilder av interiøret som sitter i vr6'en min. Siter Calibra Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet September 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Send meg mail adressen din, så skal du få bilder av interiøret som sitter i vr6'en min. Har sent mail adresse på PM. Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg