Skillz2k Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Har Fk silverline sett åpå bilen og må heve den litt.. men jeg mangler disse 2 verktøyene jeg trenger for å få skrudd den opp igjen Er det noen i Bergen som har et sett liggende jeg kunne fått lånt noen dager? Hadde satt stor pris på det... pm eller 90 78 82 19 Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Du mener verktøyet man trenger for å skru på de 2 mutrene på demperen? Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet September 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Du mener verktøyet man trenger for å skru på de 2 mutrene på demperen? nej.. til å skru opp de koppene som stopper fjærene.. .. Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boole Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 du får kjøpt det på biltema men passformen er ikke helt god, men du får det til. Siter min tråd http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1483143#post1483143 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=147741 golf 2 1.8 1991 mod volvo 245 2,3 k 1986 vinter bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 nej.. til å skru opp de koppene som stopper fjærene.. .. Ok. Ser nå at jeg misorstod deg litt med det første. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfthedud Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Hei, har verktøy til Fk Ak. Mulig det passer? Siter Corrado G60 - Bruksbil Golf Rallye - Bruksbil Bobla 1300 - Søndagsbil Golf 2 16vT - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Har til supersport. Tror d er samme greiene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg