hansi_199 Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 hei jeg har en lite brukt kicker solo x 18" til salgs!! den er veldig lite brukt ikke noe tull med den§§ kan byttes i andre bassere eller noe annet!! gi bud!!!skal bort!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrDanger Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 har du solgt den bassen enda? Hva slags pris har du på den, og hva er du interisert i å bytte med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
radius_ Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 hva skal du ha i mellom hvis du får en dønn strøken jl audio 10w6V2? 4mnd gammel.. Siter 94`Audi Rs2 Prosjekt | 94` Kawasaki Zxr-7r Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 hei jeg har en lite brukt kicker solo x 18" til salgs!!den er veldig lite brukt ikke noe tull med den§§ kan byttes i andre bassere eller noe annet!! gi bud!!!skal bort!! kan selge den til meg for en billig penge, siden den PG forsterkeren var ødlagt.. :omfg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansi_199 Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 å var den det?? vi pratet jo om at vi skulle sende den på rep da!!! kan få den for 6 tusen i kasse!! har akuratt byttet spole på den!! bare får og få den ohmen jeg vil ha!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Du skal ikke ha noe gromt sjøl engang og da hansi?! Faen, selger jo alt fortere enn du rekker å se på det omtrent! Bytter anlegg oftere enn du bytter underbukser! Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrDanger Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 å var den det?? vi pratet jo om at vi skulle sende den på rep da!!! kan få den for 6 tusen i kasse!! har akuratt byttet spole på den!! bare får og få den ohmen jeg vil ha!! Hva slags spoler har du i nå da? Og følger den andre spolen med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansi_199 Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 skulle gjort det joakim!!! du må komme en tur og høre deterheltsykt spiller mye væreen de 2 stk alpine 15jeg hadde i audioen!! det sitter 2x2 ohm spole på den nå kjøres i 1 ohm!! det er helt sykt!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 å var den det?? vi pratet jo om at vi skulle sende den på rep da!!! kan få den for 6 tusen i kasse!! har akuratt byttet spole på den!! bare får og få den ohmen jeg vil ha!! den var ødlagt ja, var strømforsyningen. hva er mål på den kassen a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrDanger Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 har du bilder av subben i kasse? og hva slags mål er det på kassa? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansi_199 Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 kasse er ca 53cm høy 53 lang og 50 cm brei!! tar ikke mye plass!!!.. er på ca 120l plus at jeg har sånn dempe mate så kassa tror den er større!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Elementet tror kassen er større. 120l er en stor kasse vil jeg si. Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissan_kar Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 ja fy.. slegr unna ye onm dagen hansmartin.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansi_199 Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 den skal ha 170 liter kasse i lukket kasse!!! kasse er faktisk veldig liten!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg