acoupe Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Har sett litt på turbomanifolden min, i forhold til andre typer. Forskjellen er det at flensen sitter på en måte oppå manifolden jeg har, mens de andre jeg ser sitter på siden. Legger til ett bilde. Spørsmålet mitt er hvordan det blir med plassen til turboen, vil den slå borti noe? Og kan jeg velge å om jeg vil ha flensen oppover eller nedover? hvis jeg kan, hva burde jeg velge? slik ser min ut: Sånn ser de fleste andre ut: Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunebo Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 min er også slik nesten ihvertfall Siter vw corrado jet nissan primera 2.0 (solgt) golf ll 1.6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet September 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 min er også slik nesten ihvertfall har du også en slik ektra brakett som du skrur på flensen ? Jeg har det, og den bygger litt ut så jeg lurer på om turboen vil stange oppi innsugs manifolden om jeg velger å ha den oppover! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunebo Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 ja stemmer at jeg har slik brakett. men den turboen og manifolden jeg har har sitti på en corrado før så regner med at det passer da Siter vw corrado jet nissan primera 2.0 (solgt) golf ll 1.6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet September 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 ja stemmer at jeg har slik brakett. men den turboen og manifolden jeg har har sitti på en corrado før så regner med at det passer da da passer sikkert min også, var turboen vinklet ned eller opp? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunebo Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 det vet jeg ikke.kommer vel kanskje ann på hvor stor turbo du har om den kan være opp elr ned Siter vw corrado jet nissan primera 2.0 (solgt) golf ll 1.6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Har du flensen oppover, vil turboen mest sannsynlig ikke passe, men treffe innsuget Kan "klokke"/vri på huset slik at oljetilførsel og retur peker riktig vei Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 min er også slik nesten ihvertfall Det du har er en caravelle tdi manifoil. Har en manifoil der turboen peker ut/nedover til T25 om noen er intr. Peker turboen oppover vil den sikkert ta borti manifoilen. Pekker den for mye bakover tar den i torpedoveggen, peker den for mye nedover tar den borti motor festet eller driv akslingen :D Best er å ha en løs topp der man kan eksperimentere litt og lage til noen fine modi-fiseringer. Den manifoilen du har Acoupe vil nok legge turboen over/borti gir overføringen så må finne en liten turbo eller en turbo som peker litt ut fra feste på et vis. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg