kadett_c Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Golf 1 og valse til gangs :D å ja : lag en prosjekt tråd ;) Siter *1995 Opel Astra* *1986 Mercedes Benz 300E W124* X*volvo 240GL 1990* SOLGT X*Opel kadett c, 20se 1978 prosjekt* SOLGT x*1980 Honda civic 1.3* vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota Forever Skrevet September 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Takker for innspill alle sammen:) Kadett C er den råeste bilen du kan få til ein overkommelig pris!! Prosjekt tråd kommer, ska berre få gjort litt meir:) Sånne GTE Breddere kom vel ikkje orginalt fra Opel vel?? Noken som har bilder/link av slikt, og veit kor det går ann å skaffe slike? Thomas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 De felgene blir vel litt breie bak der vel? Du skal vel ikke selge dem? (og kanskje kjøpe deg noen litt smalere noen?) jeg kunne trengt enda et sett til med breie felger til bilen min se. og de felgene der ser ut til å passe fint inni hjulhusa mine... Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Det her er vel gte breddere hvis jeg ikke tar feil? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota Forever Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 De felgene blir vel litt breie bak der vel? Du skal vel ikke selge dem? (og kanskje kjøpe deg noen litt smalere noen?) jeg kunne trengt enda et sett til med breie felger til bilen min se. og de felgene der ser ut til å passe fint inni hjulhusa mine... Skal gå fint med golf 1 buer og kanskje valsing:) Men bare til å komme med bud, her eller på PM. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Skal gå fint med golf 1 buer og kanskje valsing:) Men bare til å komme med bud, her eller på PM. hehe... tja. med 9" breie, og ET på minus siden, så må det nok mere til.. kunne jo kanskje fått et sett med Dezent Cup 7,5x16" ET35 med gode dekk i bytte. Men bergen er jo så langt unna... Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota Forever Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 hehe... tja. med 9" breie, og ET på minus siden, så må det nok mere til.. kunne jo kanskje fått et sett med Dezent Cup 7,5x16" ET35 med gode dekk i bytte. Men bergen er jo så langt unna... Ja blir litt stress og sende felger. Visst dei ikkje går på kadetten så berre lagrer eg di til eg skal ha meg ascona. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg