Toyota Forever Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Lurer på om det er sjangs for å få desse felgane godkjent? Det er 7*15 og 9*15 et-19. Skal selfølgelig bredde slik at felgen ikkje stikker ut. Men er ikje sikker på om det er lov og ha forskjellig felg dim framme eller bak? Vurdere heller å skaffe meg 8*13ATS noken som har, eller vil bytte med dei på bildet? Thomas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Du får det vell ikke godkjent uten TUV papirer tror jeg. Er det forresten minus ET19 du mener? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota Forever Skrevet September 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Du får det vell ikke godkjent uten TUV papirer tror jeg.Er det forresten minus ET19 du mener? Ja er minus ET19 på bak felgene. Veit du om det er mulig og skaffe TUV papirer på felgene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Hvilket merke er felgene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota Forever Skrevet September 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Hvilket merke er felgene? Felgene er ATS. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadett_c Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 kommer vel mye ann på BT duden og det vil jeg tro.. men de som står på nå så jævlig fine ut ass!! (og det er jo de som har godkjent med 17'' ) om det er til noe hjelp ;P Siter *1995 Opel Astra* *1986 Mercedes Benz 300E W124* X*volvo 240GL 1990* SOLGT X*Opel kadett c, 20se 1978 prosjekt* SOLGT x*1980 Honda civic 1.3* vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota Forever Skrevet September 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 kommer vel mye ann på BT duden og det vil jeg tro.. men de som står på nå så jævlig fine ut ass!! (og det er jo de som har godkjent med 17'' ) om det er til noe hjelp ;P Takker:) Trur det er bredden og den poleringskanten som får BT til grøsse:shake . Men har noken her på forumet fått godkjent forskjellig felg størrelse framme og bak? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 MÅ du godkjenne de? ikke bare å bytte til noe som er lovlig på eu-godkjenning? Mine felger stikker utom karosseriet.. ingen som har brydd seg enda Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Noen flere bilder av det her eller?? tøft:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota Forever Skrevet September 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 MÅ du godkjenne de? ikke bare å bytte til noe som er lovlig på eu-godkjenning? Mine felger stikker utom karosseriet.. ingen som har brydd seg enda Liker å ha ting på stell:) men ser jo ut som det blir aktuelt og bytte hjul på EU kontroll. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota Forever Skrevet September 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Noen flere bilder av det her eller?? tøft:D Bra at folk her liker felgene:) Her er litt forskjellige bilder. skal ha på minder dekk. Skal ha litt moderat senking, har 40/60 til den. trengs ein del bredding her:smilbmw: har skifta begge kanaler gammel og ny kanal, var for masse lapping så fant det best og bytta heile kanalen. Den er begynt å bli temmelig rustfri no. har skaffa nytt gulvtepe, kjøpt hos JHS Motorsport. Standar 2.2i med 5 trinskasse som skal settes i. Motoren er lakkert/malt med sån 200 graders motorlakk. 1600 understellet kommer fra denne bilen. Denne skal bi et lowrider prosjekt med masse crom:smilbmw: visst ikkje den blir solgt da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Lag deg en prosjekt tråd a??? :D Kadett C er jo så rått!! Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Det her så jo veldig bra ut! Felga og. Lag deg prosjekt tråd ja! :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Jepp, når du har så mye morro å skrive om å ta bilde av så kan du like så godt lage en prosjekt tråd :) Ser bra ut med de felga, men om det e nån sjermkanta som klare å svelge såppas mye vet æ ikke.. GTE breddera klare nok det da. Kansje golf 1 sjermkant med strekk dekk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Golf 1 går nok ikke på det der. Men gte ja. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg