Gå til innhold

Kadett C Ombygging!!!!!!

Ranger emnet


kadett c 1200s

Anbefalte innlegg

1600 understell kan være en fordel. men om det kunn er til lek, og du har tenkt å kjøre på offentlig vei, bør du nokk ha rekord 2,2i bremser ol og muligens noe mer holdbar bakaksling..

*1995 Opel Astra*

*1986 Mercedes Benz 300E W124*

X*volvo 240GL 1990* SOLGT

X*Opel kadett c, 20se 1978 prosjekt* SOLGT

x*1980 Honda civic 1.3* vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk om vist du kunne ha brukt all energien du brukte på en million utropstegn i topic'n til å søke, da hadde folk sluppet å svare på ting som har vært tatt opp flere ganger før!

 

Skal du ha denne godkjent må du klappe til med komplett 1600 understell, å det vokser ikke på trær. Også må bremsene byttes ut til bremser fra en bil med 2.0S orginalt, f.eks Rekord. Like greit å bare gå for 2.2i bremser med en gang da, så er bilen godkjent for 150hk.

 

Dropp noen utropstegn neste gang, å heller prøv "søk" knappen!

-Why Drive When You Can Drift..-

*Nissan SilEighty -92

*Mitsubishi Carisma -96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en start er å få tak i det nderdre stabstaget til 1.6en. så har du vel alt du treng før å få motoren i bilen ... så kan du kjøre ... da får du den selfølgelig ikke godkjent da ... men det ville du heller ikke ... kan sikkert også bare fjærne stabstaget så får du motoren på plass men det kan fort bli litt farlig

ja å en liten ting t ... du må sikkert orge litt me å få kassen festet å slikt

 

peis på å full gass

 

vil bare si at æ ikke tar ansvar før eventuelle ulykker som kan komme i kjølvannet av ideen din :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk om vist du kunne ha brukt all energien du brukte på en million utropstegn i topic'n til å søke, da hadde folk sluppet å svare på ting som har vært tatt opp flere ganger før!

 

Skal du ha denne godkjent må du klappe til med komplett 1600 understell, å det vokser ikke på trær. Også må bremsene byttes ut til bremser fra en bil med 2.0S orginalt, f.eks Rekord. Like greit å bare gå for 2.2i bremser med en gang da, så er bilen godkjent for 150hk.

 

!

 

 

 

må ikke ha hele 1600understellet får å få det godkjent,(men helt klart en fordel med tanke på sikkerhet.og det er det ikke mye av i en kadett) ikke alle på BT som vet forskjell på 1200 og 1600. 1600 krengingsstag er da et must fordi. monterer du skivebremser på bakakselen også så skal det bli godkjent for ca180hk :)

*1995 Opel Astra*

*1986 Mercedes Benz 300E W124*

X*volvo 240GL 1990* SOLGT

X*Opel kadett c, 20se 1978 prosjekt* SOLGT

x*1980 Honda civic 1.3* vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

skaff et 1600 stabstg, om du fjærner det blir d ikke så behagekig å kjøre med. klipp å lim, tutå kjør. er ikke lager/foringer på kadett c på mellomaksel. ikke på min i allefall.

*1995 Opel Astra*

*1986 Mercedes Benz 300E W124*

X*volvo 240GL 1990* SOLGT

X*Opel kadett c, 20se 1978 prosjekt* SOLGT

x*1980 Honda civic 1.3* vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår