Stress87 Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 hei hei... jeg har ett sett felger som jeg hadde på golfen min før. no har jeg tenkt til å selge de til foreldrene til damen. lurte på hvilken størrelse som passer en Polo fra 1996. felg dim: 195/50/15 med goodyear dekk (brukt en sommer). bolt sirkel på 4x100mm er ikke sikker på ET men det er vel samme på polo og golf?! lurte på hvor mye jeg skal ta for de? tenkte 4000 for de. er litt skraper på de. Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo duden Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 ser ikkje så gale ut dei der.. felger til golf og polo er 4x1oo bolt sirker så passer på polo og Siter kjør hardt kjør stil kjør POLO med eit smil http://www.bergen-gatebilklubb.com/Joomla/index.php?option=com_smf&Itemid=31&topic=33.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg