Islanwind Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Noen som kan si meg hvordan jeg tar av dørene på en Vectra A? Hvordan jeg får ut de splintene dørene er festet med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mornja Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Noen som kan si meg hvordan jeg tar av dørene på en Vectra A? Hvordan jeg får ut de splintene dørene er festet med? Ta vekk plastbiten under splintene og bruk ett eller annet som passer ned i hullet og bank de ut. Siter mornja '93 Opel Vectra 2.0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet September 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Hm. har prøvd å banke med hammer og skrujern men.. Virka som det satt ganske så fast.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mordach Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Kan hende du må få noen til å 'holde døren oppe', dvs. løfte litt på døren mens du banker.. hvis den tappen er i spenn i horisontal retning pga. vekten på døren så kan det være vanskelig å få den ut. Siter - I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard. - Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool. '95 Audi Coupé ACE (x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelmaffian Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 akkuratt som jeg skulle sagt det sjøl;) Siter 05' VW Caddy 1,9TDI 99' Vectra 1.8i 16V STV 95' Vectra 2.0i 16V - Spiker 91' Vectra 1.8i 8V - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg