Spas Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Jeg har en Primera p11, også har jeg prøvd ogfå av girkula men den sitter virkelig fast. Fikk av den gummien først, men under der kom jeg til en diger bolt. Denne prøvde jeg og skru av men det gikk ikke. Noen som har tatt av denne girkula og byttet noen gang. Siter Volvo V50 1.6D 06' Mazda 6 1,8 03' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lekelars Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 er ganske sikker på at du må vri den av mot klokka, hvis jeg husker riktig. min satt også godt fast. Siter Avensis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spas Skrevet September 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 okok, skrudde den noen runder. Men det virket ikke som om den ville løsne på noen vis. Men men får prøve mer imorgen. Siter Volvo V50 1.6D 06' Mazda 6 1,8 03' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmeland Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Er nok bare skrudd på ja. Bare ta litt i så kommer den nok ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bludnik Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 vi kan vel legge inn huske-regle nummer 1 innenfor alt som omhandler skruing.... Righty - Tighty Lefty- Loosy Dvs, skru til venstre (mot klokken) så åpner du noe... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spas Skrevet September 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Ja det vet jeg, men det kunne hende at det var lings bolt, da hadde det ikke vært så gøy og skru til venstre. hehe Siter Volvo V50 1.6D 06' Mazda 6 1,8 03' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spas Skrevet September 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Der kom den, med en kraftpipe og en latmannsarm så ga den seg. så er spørsmålet. Passer alle "gear nobs" til denne stanga.? Kjøper ikke en også passer den ikke. Edit: Skriveleif Siter Volvo V50 1.6D 06' Mazda 6 1,8 03' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bludnik Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 det er da heldigvis veldig veldig få links-bolter ute og går... slepekroken i fronten på vw touran er links... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blank_ Skrevet Februar 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2011 Jeg sliter med det samme; å skru av den bolten.. Greier å skru på den, både med og mot klokka en stund før det blir steinhardt igjen. Men på toppen av bolten er det en rød plastskrue, som virker å være problemet. Må man ha spesialverktøy for å få av den skruegreia? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg