sprokit_mk1 Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Hey. Er det noen som kunne ha hjelpet meg med å gjøre noen mods med bildene nedenfor? Saken er den at jeg har en 99 lik den hvite her: (Her ønskes hvite felger) Men jeg vil se hvordan det vil bli med den "usa"-fronten og stylingen fra den bilen her: ..og bruke den blå fargen her :) Vet ikke hvor lett det er siden jeg ikke har noen photoshop kunskaper selv.. men håper noen tar seg tid å prøver.. :) På forhånd takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trigger88 Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 det går med litt modding av 93-fanger :P Siter 1. Les regler angående signatur 2. Gjør et nytt forsøk Hilsen bilforumet.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav'en Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Trur han tenkte stylingen frå den andre gamle saaben og fargen frå den nye Siter Old Volvos never die, they just go faster. 1993 Volvo 940 Turbo 1979 Volvo 242 DL 1988 Volvo 240 - 199? Volvo 245 - 1986 Volvo 760 - delebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trigger88 Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Veit. Bare tulla litt. Noe sånn? Siter 1. Les regler angående signatur 2. Gjør et nytt forsøk Hilsen bilforumet.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sprokit_mk1 Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 takk takk... får håpe den ikke blir helt sånn i lakken da he he... men tusen takk for at du tok deg tiden til å gjøre det... mulig å gjøre listene svarte? er bare en tynn stripe på skjørtet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omegamats Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Siter Saab 9-5 aero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg