liIIebror Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 har bestemt meg for å selge bilen min siden det er ny bil på vei. har hatt den i ca 1,5 år og har gjort følgende med den: bytta bremser forann og bak. brekkvaiere hjulager venstre side forann og begge bak bytta alle foringer i forstillinga til polyrethan foringer bytta til andre speil og lakkert dem. de org følger med senket bilen med H&R senkefjører og gule koni bytta topp pakning. dynamo batteri golf 3 håndtak bak (følger med til forann) simons effektanlegg fra kat og bakover 16v antenne på taket. bytta alle bremserør og slanger og en del til husker ikke alt i huet bilen har rullet ca 210 000 frontfangeren har ikke likt vinteren og all snøen så den henger på den ene sia etter at et glidefeste har ryki og den burde vel kanskje byttes. og det er en skjermbredder på samme siden som har knekt av. noe rust er det. og det er noen prikker under listene på dørene. og litt på den plata under bagasjelokket, men kan nok sandblåses bort høyre bakdør har fått seg en bulk fra en som rygga på bilen.:boxers og jeg har fått tak i ny dør. som må lakkes før den settes på. frontruta er sprekt men på passasjer siden så den gikk igjenom eu kontroll uten problemer. det er lagt opp opp kabler med stikk til tåkelys og brakkene sitter der men ikke selve lysene. men dette er det bare å koble til så er det bare å trykke på brytern ellers er bilen stiv og morro å kjøre på svingete veier. polyrethanforingene til bakstillinga følger med det følger med 16" på sommer og noen fæle org felger til vinter. kabler til stereo er lagt opp i bilen. det består av 3 sett signalkabler og 2 stk 25mm3 strømkabler med en automatsikring på 200 amp. bilen er eu ok i mars i år flere bilder kommer. ring hvis du lurer på noe mer på tlf 95 12 25 75 pris 20 000 Mvh Lars Robert Moe Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoon06 Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 trur prisen din er litt stiv.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snow4Fun Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 byr 12 000,- Siter 88 Honda Prelude 2.0L 16V doch 150hk 96 Audi A4 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Synes ikke 20000 er dyrt for denne fine jettaen. Ville hatt den selv jeg :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet September 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 frontfanger er nå helt i orden. skjermbredder er bestilt og kommer på så fort jeg får den.. døra er lakkert på innsiden og blir også satt på nå.. stor mulighet for at jeg lakker mer på den mens jeg har den innom lakkverkstedet. Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg