DJ-timoty Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 heissan bytta en båt mot gamle granadaen min i går ... :) en 84 modell granada 2.0.. noen tips til hva jeg kan gjøre med denne? tenkete å ha den som vinterbil i vinter, og hvis den er like heil til våren skal den lakkes og fikses opp :) bilen er i god stand og med svært lite rust. skal godkjenne den nå før vinteren :) tenkte å style den opp litt, og lakke den RS-BLÅ med viperstriper over vinteren, hvis jeg skal fikse den opp da :) tenkte å lakke den noe sånn som denne , og med sølv "ford" merker oppover bak på sida ;) Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 grattis med ny gammel bil. men vær så snill ikke lakk granadaen slik Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet September 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Hvorfor ikke ?? hehe... tenkte litt mørkere blåfarge, kanskje med metallic.. + sølv , syns det er fint.. hehe Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggaren Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Høres tøft ut det, er ikke akkurat sånn jeg ville hatt granadaen min hvis jeg hatt en, men det er din bil så du får gjøre akkurat som du selv vil. Blir nok bra:thumb Siter -1994 Opel Corsa 1.4 Swing -2000 Yamaha TDR 125 x1987 Volvo 240 GL x1985 Volvo 740 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 trur de hadde blitt ganske tøfft egentlig jeg... Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 liker ikke den cossien der:S ser ut som ei fjortiss tralle Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 liker ikke den cossien der:Sser ut som ei fjortiss tralle definer fjortistralle :p Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 heh.. førstebil! baby blå med "viper" striper! sånn som alle på 18 har løst og ha på sin første bil! som kjører på fjortisser!:p er sånne farger som fjortisser " tenner på ";) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet Oktober 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 hehe .. jaja.. har jo bare hatt noen å 30 biler til nå , så førstebil er det ihvertfall ikke :p Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 utse`ende messig ser den ut som en førstebil! Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 vil nå heller kalle det en "rånebil" kiddie Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240tic85 Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 vill jo også påstå at en golf 2 er en fjortisræser jeg da! hehe! og en bil mange vill ha som førstebil! må jo ha noe som skiller seg ut litt! synes det høres tøft ut jeg! Siter Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt, volvo 240 tic prosjekt, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg