MortenM Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Da har jeg fått bassen min hjem,seff har guttungen ødelagt kamera så får ikke lagt ut bilde men her er hva som står bak på magneten. Miam™ SoundWorx USA 100% made ìn U.S.A Noen som veit noe om detta her? Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mexxor Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 hehe, "hersens guttunge" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 heheh ja satan lar ikke noe være i fred her :P Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
re-load Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Da har jeg fått bassen min hjem,seff har guttungen ødelagt kamera så får ikke lagt ut bilde men her er hva som står bak på magneten. Miam™ SoundWorx USA 100% made ìn U.S.A Noen som veit noe om detta her? jupp, det er plug`n play som importerte det til norge... var sponsa,og brukte det selv noen år. ( samme sponsoren som jeg har nå også) ;) Siter Norwegian Champion, 00-01-02-03-06-07-08 00-155.7db superstreet nw 01-170.2db xtreme5+ 02-170.6db xtreme5+ 03-156.7db xtreme 1+ 06-155.6db street b 07 - 158.9db street b. 08 - 159.2db street c Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet September 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 jupp, det er plug`n play som importerte det til norge... var sponsa,og brukte det selv noen år. ( samme sponsoren som jeg har nå også) ;) åå ok, hva du fornøyd med det merke? Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet September 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 menne lurte på noe da,siden jeg skal bygge om den kassen jeg har ,den har port, kan jeg krympe kassa mi da ell er d mer viktig måla på kassa viss d er port på den???? Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet September 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 sånn,da har jeg Måla på kassa har ikke peil for 5 flate håssen volum regnes ut men her er måla vertfall: B:40,6 H:29 jubde:34,5 høres detta for stort for en 10" av merke SoundWorx ???? finner ikke ut no på nett lissom Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 sånn,da har jeg Måla på kassa har ikke peil for 5 flate håssen volum regnes ut men her er måla vertfall:B:40,6 H:29 jubde:34,5 høres detta for stort for en 10" av merke SoundWorx ???? finner ikke ut no på nett lissom Hvis vi tar utgangspunkt i 20mm materialer er kassen din på 28 liter. Tror ikke det er for stort. Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet September 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 OK, da veit jeg det :P synes den blir litt stor baki golfen jeg men er kansje ikke så mye å gjøre med detta da ? for skulle egentlig hatt litt plkass til barne vogn oxo :P men men han får bruke trille :P :P Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240PWR Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 hvis kassen er portet og du skal ha lukket så skal den være ca halvparten så stor. Siter Kriss There’s A Li’l Bit Of Pirate In All Of Us!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet September 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 mm ok,,,men så har jeg tengt litt,istede for 4 kanta kasse ell no som bare står bak,så tengte jeg på å bygge en 3 kanta kassa på en måte som går helt fra golv å helt opp til hatthylle. lissom så det blir en vegg på en måte,men håssen skal jeg da regne ut hvor stor den må bli? Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 hvordan vet du at elementet låter best i lukket kasse? Fordi han ikke kan anbefalle portakasse da det ikke kan utregnes volum eller port areal med de oppgitte opplysningene. Og en lukka kasse da blir bedre og enklere å gjette seg til enn porta kasse. Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
re-load Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 åå ok, hva du fornøyd med det merke? halla ! det merket funka greit det. mener å erindre at de skulle ha mellom 25 og 30 liter pr stk, i portet kasse...? det kommer også ann på hvilken serie det er... ring 62420786 eller gå inn på dreamtm.det er han som importerte de greiene... Siter Norwegian Champion, 00-01-02-03-06-07-08 00-155.7db superstreet nw 01-170.2db xtreme5+ 02-170.6db xtreme5+ 03-156.7db xtreme 1+ 06-155.6db street b 07 - 158.9db street b. 08 - 159.2db street c Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet September 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Men asså nå veit jeg stor kassa skal være asså max 30L,det jeg da lurer litt på...å vurderer er: bygger bakryggen på kassa så den skråner likt med sete ryggen, front plata på kassa skal være helt rett, bredda blir omtrent som sete ryggen omtrent å høyda blir da fra golv i bagasjrommet til hatthylle, jubde på topp blir kanse bare MAX:5cm å nede blir da kansje 12Cm ell no men da blir jo egentlig kassa kansje en smule mer enn 30L da kanse bare sette en skillevegf i kassa ,høres det dumt ut? Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg