David_G Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 på min var de dem kretskorta i baklampene (hvis du skjønner hva jeg mener) som var gåne... Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 hvordan er den kontakten på kassa festa? skrudd? Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 i 70% av tilfellene jeg har vært borti hvor ryggelysene har forsvunnet så er det enten en ledning som har hoppet av, irr på skoene inn til bryteren eller bryteren har vært løs. Dersom det ikke er noe av dette så er det irr eller returfjøren inni brytern som er gåen. da kan den skiftes. De bryterene er ganske så solide. Har vært borti et par biler med 2stk 60watts tåkelys montert på ryggelysene. Totalt 120watt + 42watt i ryggelyslyktene... 180watt.. :P Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadett_c Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Den sitter på oppe på på høyre siden av kassen. Noe kronglete å komme til, men har du fått den så er det ikke problem. øukay.. får se på det en dag jeg har tid.. sliter med de jævla foringene på bakaslingen får tiden :angry: Siter *1995 Opel Astra* *1986 Mercedes Benz 300E W124* X*volvo 240GL 1990* SOLGT X*Opel kadett c, 20se 1978 prosjekt* SOLGT x*1980 Honda civic 1.3* vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 er også plaga med mine, noen ganger funker di og noen ganger er di borte! Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-Christian Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 Er kretskortet i 240 som bare er helt elendig og ubruklig! Har selv hatt problem med ryggelyset, men fikk til slutt ordna det etter en del knot. Kan selvfølgelig være mye annet enn kortet, alt som blir nevnt over her. Siter 02' Nissan Navara 91'240, søndagsbil x88'740 turbo intercooler x92'240, sladdebil x86'240, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg