DaButcher Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 mange fordeler med å kjøre den på underside.Mye sikrere mot brann, kortere vei. Ulemper er at den ligger utsatt til mot slag og skader. Mør ha den i noe beskyttende materiell på de mest utsatte stedene. Er også noen som legger den inni kanalen og frem... Jeg ville ALDRI tatt hovedkabelen under bilen!! Tar jo nedi støtt og stadig... Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 DaButcher: Hvor mange ganger har du tatt bensinrøra dine under? Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Hehe, ss242, du bekrefter bare poenget! ;) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 DaButcher: Hvor mange ganger har du tatt bensinrøra dine under? bensinrørene ligger jo helt oppi karrossen, en strømkabel på 45mm++ + sskjerming +++, bygger en del ned! Bensin uten gnist er ikke SÅ farlig. Jeg personlig ville lagt den der med girkassetunnellen, inni bilen, inni skjerming, gjerne også kledd i sølvfolie, om man vil unngå stråling. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Hahaha.. herregud. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Tror du virkelig ikke at det gnistrer når metall skraper mot asfalten DaButcher? Riktig lagt er det absolutt ikke noe problem med kabel under, biltilsynet godkjenner også uten noe problem. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 da har eg oxo flytta batteriet bak, har hatt meg eit par tima ute no, har ordna litt i ledningskaoset og forskjelligt anna jalla koblinger:) http://www.bilforumet.net/showpost.php?p=1513102&postcount=160 Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Så ikke ille ut det da. Ble pent og :) Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Så ikke ille ut det da. Ble pent og :) takker:) hehe var ikkje så mye som skulle til heller:D ligger no alle ledninger inni den greia til fjørhuset:D synst det ser litt meir ryddig ut slik er, må vist bruke multiverktøyet for å få vekk plata som batteriet har stått på, men men den fer fort når gamlingane kommer igjen med fleire kappskiver til meg:) Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 hehe så må eg sjå over noen ledninger:( fant ut her i kveld at er bare eine lyset framme som virker, så skal ha meg en tur å måle med et multimeter, når en får tida:D heilt sikkert dårlig kontakt en plass Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg