MGR Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 åssen har den bilen gått gjennom EU-kontroll da? får vel ikke slitt ned bremsan så veldig på den tida.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 etter jeg skrev posten min. eller så har ikke jeg lest nøye nok, så er dette en amerikansk beetle... så da kan det være! de har jo godkjenning av kjøretøy i usa og da! ... Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 fabelaktig damen som eier bilen. når du er på eu kontroll så vil mannen som sjekker bilen si: ja denne eu sjekken gikk jo strykende. makan til rævkjøring av bil. skulle vært piska på musa med fliset wire Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 tror hu som eier`n har bruk og kast mentalitet i aller høyeste grad... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 etter jeg skrev posten min. eller så har ikke jeg lest nøye nok, så er dette en amerikansk beetle... så da kan det være! de har jo godkjenning av kjøretøy i usa og da! ... Tja. Både ja og nei. Jeg postet dette på et annet forum, ser du, og der var det et par opplyste mennesker som kunne fortelle ett og annet. Det varierer helt og holdent fra stat til stat om man skal ha inspeksjoner og hvor strenge disse skal være. I tillegg er det en del stater som ikke har kjøretøyforskrifter under "state laws", altså lover innenfor staten. Da bestemmer byene hvorvidt de skal ha inspection og hvor strenge de skal være. Både Milwaukee og Madison er i Wisconsin. Milwaukee og byene rundt har inspeksjoner, noe Madison ikke har. Der det vanligvis er inspeksjoner sjekker de dybde på dekk, bremseklosser, lys og om det er noen hull i eksosen. Det er billigst slik. Bilen går trolig i Alabama, og en på forumet jeg postet dette på mente at de trolig ikke ville ha inspeksjoner der, siden det er en ytterst konservativ stat. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Uansett om de har kontroller eller ikke skulle det merkes det der.. skulle skure/skrike eller komme ulåter som ikke hører hjemme i en bil av det der. Blir litt som hu dama nedi europa som hadde kjørt x antall mil på første gir og brent opp motoren på leiebilen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Slikt så mine kjekke bremsskiver ut på 929`en min når jeg kjøpte den :D Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg