Stingah Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Tanken er at det er lettere å forholde seg til en leverandør, f.eks torshov, enn en privatperson. Ja, men tanke på reklamasjon osv. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kong1 Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Tanken er at det er lettere å forholde seg til en leverandør, f.eks torshov, enn en privatperson. Ja, men tanke på reklamasjon osv. joda. kanskje sant d. men han skal nå ikke trenge å gå så veldig mye ned i pris. er jo sikkert garanti der subben kom fra. bilradiospesialisten. Siter -Bmw 320Turbo x *Nissan 200sx rs13 sterkt modifisert:) x *Nissan 200sx rs13 x *Bmw E30 x *90 Mod Crx V-tec :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Gå ned noen hundrelapper så kan tilogmed jeg vurdere det.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoraMan Skrevet September 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Herregud mann! Du må jo ikke tro du kan selge den for samme pris som den koster i butikken. Hvorfor ikke? 1. Subben er NY 2. Selges med full garanti 3. Hvis det absolutt må handles gjennom firma så er det greit, ettersom jeg driver BK CarAudio. Hvis du synes dette er for dyrt for det være helt opp til deg. Jeg har satt en pris å ferdig med det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Rolig luna.. ROLIG :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerk1 Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 1000 lapp så kjøper jeg den ;) skal ha meg to av disse, så da sparer jeg en 500 lapp :) når kommer du til trondheim? BTW: ikke akkurat et veldig PLUSS å få garanti fra bilradion ass :P etter erfaring, DRITTSJAPPE!!! faan meg mongo alle der å det meste der er overprisa :P det er MIN mening ihvertfall :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg