mbfreak Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 gjelder en pioneer spiller og 1stk 1001bd og 2stk RF HE subber og noen pioneer høytalere. hva kan være feil?? for lite strøm?? Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Det blir bare dødt etter en stund? ingen ulåter? spilleren dør og? du kjører høyalerene dine på spilleren? blir bd1000 varm? målt spenninga rundt omkring i bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet September 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 den slukker bare å starter opp på nytt. kjører høytalera på spiller å subba på 1001bdn har ikke målt noe nei. Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomassj Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 for lav spenning?? Siter 95 Golf 3 94 Audi 80 competition, oppe å går med megasquirt 85 Volvo 740 88 Volvo 740 delebil 87 Volvo 240 Stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet September 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 mulig det ja. skal få målt. hvordan gjør jeg det da?? hehe er det tredje anlegget jeg har inni bilen å har aldri vært borti slikt før. batteriet er bare på 65amp el noe da. Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 65 amp batteri holder fint til det anlegget der! :) Når slukner det? Med en gang du starter, etter litt spilling eller når du kjører full fres? Er det kun forsterkeren som slår seg av? Sett om den går i "protect" eller om den bare skrur seg av? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet September 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 65 amp batteri holder fint til det anlegget der! :) Når slukner det? Med en gang du starter, etter litt spilling eller når du kjører full fres? Er det kun forsterkeren som slår seg av? Sett om den går i "protect" eller om den bare skrur seg av? alt detter bort. må spiller litt høyt ja. men var ut å kjørte i dag å da spilte jeg på maks uten prob. sto bare å spilte mens jeg holdt på med bilen i går. så vet ikke helt jeg. kan den få for lite strøm når bilen ikke går?? Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomassj Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 kan være liten spenning når bilen ikke går ja...eller dynamoen kan kanskje trenge nye børster. mål med multimeter over batteriet når bilen går, da skal det være ca 14V Siter 95 Golf 3 94 Audi 80 competition, oppe å går med megasquirt 85 Volvo 740 88 Volvo 740 delebil 87 Volvo 240 Stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet September 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 kan være liten spenning når bilen ikke går ja...eller dynamoen kan kanskje trenge nye børster.mål med multimeter over batteriet når bilen går, da skal det være ca 14V oki. takker for hjelp.:D har og en rar turbo suse lyd når spillern står på. å nei. jeg har ikke turbo:( haha Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Da har du dårlig jording i alle fall.. Gå over jordings punktet/ene dine. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet September 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 oki. jordinga på forsterker eller?? kommer bak en plass. Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Et tydelig kopplingsproblem her. Sjekk ALLE strøm og jord-kopplingene dine. Feilen ligger der! Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet September 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 oki. har de noe med at strøm å høytaler leninger ligg nerme verandre da?? fins det en god måte å isolere ledningene på?? Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg