Gå til innhold

Sharifs utfordrer Henning Solberg

Ranger emnet


Mew

Anbefalte innlegg

Herregud er er det mange rare og uvitende svar...

 

For det første utfordrer ikke Sharif Henning uten grunn, det er et stor pr stunt. Tviler i heltatt Sharif selv tror han vinner.

 

Hadde det vært helt rett LANG strekke hadde nok Egget vunnet, men utenom det så har den nok liten sjanse...

 

"Ja, er så kjedlig med dragrace, hvem som helst kan jo hive på seg litt utstyr og vinne i top fuel..." hahaha ! At det går ann a ha så lite peiling...

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Uansett, så ble jo dette vellemålet gjort ETTER at han kjørte ut på Rudskogen, så dette lukter PR-stunt, sikkert helt hem til Pakistan.

Det morsomme i denne tråden er vel at den har utviklet seg helt hit uten at noen har tenkt to ganger på det jeg skriver over?

Jeg mener: hadde han klart seg perfekt på 'skogen, og vunnet breisladden med egget og gode pote, så er det mer forståelig (les: stormannsgalskap) at han går hen og utfordrer Solberg. MEN når han kjører ut, og får såpass stor mediedekning angående den saken, som han fikk, og SÅ utfordre en WRC-fører til duell, mann mot mann?

 

"All PR er god PR" er det noe som heter.

Jeg tror Sharif har dette som grafitti i taket over sengen sin.

 

Eller: han er helt teit men flink med økonomi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å klare opp litt: Henning Solbergs bil er ikke Henning sin, den tilhører det franske teamet Bozian Racing, som igjen har en avtale med OMV Peugeot Norway World Rally Team og under der igjen Team Expert der Henning Solberg er sjåfør.

Eller for å si det enkelt! Henning Solberg har ikke noen Peugeot 307 WRC i garasjen, som han kan bruke når han har lyst. Med andre ord, den ene parten har ikke noen bil, og det er et voldsomt apparat som må settes i sving for at han skal kunne bruke den.

Nå er det vel ikke helt tomt i garasjen på Solberg gård, men dette har vel og noe med avtaler å gjøre. Tror dere f.eks Peugeot Sport blir imponert hvis han gjør et pr stunt i f.eks en Mitsu EVO 6

Vi snakker Big Business her

 

Sier ikke at dette ikke kan bli noe av i en eller annen form, E6 mot Gardermoen kan man glemme, det får for store følger å stenge den, men jeg

syntes uansett jeg hører Trygg Trafikk mumle noe i lag med UP i bakgrunnen her.

 

Sharif er gal nok, han betaler selv, mens Henning er bundet på hender og føtter

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor dum/naiv går det an å bli? Tror dere virkelig at myndighetene gidder å stenge en strekning pga kappløp mellom Sharif og Solberg, da må dere tenke dere om igjen. Hvor dum går det an å bli, selve Solberg kalte ham for dum! Hehe… Stenge veien til Gardermoen pga kappløp, tror ikke det å stenge veier pga kappløp akkurat er lovfestet.. Det verste er vel at han oppfordrer folk til å kjøre kapp utenfor bane, Solberg sa eksplisitt videre at dette er jo ikke lov, og at dette måtte skje på bane. Ok Sharif, du har skaffet deg en fin bil (som du enda ikke har skiltet) som du sikkert kommer til å få nok PR får, men tenk deg om to ganger før du snakker.

2005 Ferrari F430 Coupe Rosso Corsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor dum/naiv går det an å bli? Tror dere virkelig at myndighetene gidder å stenge en strekning pga kappløp mellom Sharif og Solberg, da må dere tenke dere om igjen. Hvor dum går det an å bli, selve Solberg kalte ham for dum! Hehe… Stenge veien til Gardermoen pga kappløp, tror ikke det å stenge veier pga kappløp akkurat er lovfestet.. Det verste er vel at han oppfordrer folk til å kjøre kapp utenfor bane, Solberg sa eksplisitt videre at dette er jo ikke lov, og at dette måtte skje på bane. Ok Sharif, du har skaffet deg en fin bil (som du enda ikke har skiltet) som du sikkert kommer til å få nok PR får, men tenk deg om to ganger før du snakker.

sa han med 3 innlegg og har i teksten at han har en f430.

 

delete post ban user.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharif er flink med PR. Det skal han ha. Folk bare har en tendens til å ikke forstå at ALL PR er faktisk good PR. Han skaper masse snakk rundt seg selv. Genialt egentlig. Han er ofte i media, og jeg tror han er en flink businessmann.

-1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4

-1982 BMW 525i *Solgt*

____________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Latterlig. Enn at folk kan være så dumme å tro at den strekninga stenges av pga et billøp!? Hva faen har vi Rudskogen, Våler og ACR til?

 

Dette er det mest useriøse jeg noen gang har vært borti. Enn at en pakistaner får så jævla mye oppmerksomhet!

 

 

Jeg trodde Sharif var født i Norge???

===> BmW ///M Power <===

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår