ManiaCoupe Skrevet August 8, 2003 Rapporter Share Skrevet August 8, 2003 Selger mine Dial 7X16 med Yokohama 215-40/16 for utrolige 2000,- Boltsirkel 4X100 og ET35. Har brukt de på BMW E30 med spacere. De er helt strøkne og mye mønster igen på dekka. SOLGTSOLGTSOLGTSOLGTSOLGTSOLGTSOLGTSOLGTSOLGTSOLGTSOLGTSOLGTSOLGTSOLGTSOLGTSOLGTSOLGT Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet August 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2003 . Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet August 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2003 Jeg har ikke kjørt mere enn 2-300 mil med disse. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris Skrevet August 8, 2003 Rapporter Share Skrevet August 8, 2003 Hvor breie spacere trenger man? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet August 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2003 Jeg brukte 8mm. Egentlig litt rart da listen her http://www.kompressor.no/felger/boltesirkel.htm sier ET35?? Nå er det noen år siden jeg drev med E30 prosjektet så jeg husker ikke helt hvorfor...utseende? Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir A Skrevet August 8, 2003 Rapporter Share Skrevet August 8, 2003 Du har PM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet August 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2003 Originally posted by pondus Du har PM Du og! Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Kristian Skrevet August 10, 2003 Rapporter Share Skrevet August 10, 2003 er felgene solgt??? Viss ikkje kor holder du til i dette landet?? Viss det er i nærheten av sogn og fjordane ta kontakt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg