zoon06 Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Selges som delebil, eller litt små arbeid så har du ein god bil her..Står i ein b230 forgassermotor, og står ei 5 trinnsgirkassa i, snutepanser, svarte lister, intriøret er bra,,, følger og med noen deler som eg fekk med under kjøpet.. 3500.- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsx Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 hva er små-arbeid? Siter * Audi a4 1,8 turbo quattro ;D * Audi A6 :) - VW Golf III Jubileum 1.8 - (solgt) - Vw Golf III Diesel (solgt) - VW Golf II 1,6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoon06 Skrevet September 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 hva er små-arbeid? speglar,eksosanlegg, litt bremser, noen slanger og filter oppi motor rom... henge på att baklys desse følger med bilen,, det har eg ikkje fått gjort endå... Har eksosanlegg som kan følge med for 250 kr i tillegg... Eg har montert intriør innvendig og bytt motor til ein som virka sett på lykter frame og svarte lister rundt om,,, så kjøpte eg meg ny bil og har ikkje fått tid til å dilla meir med denna... Berre motor og gir, intriør er verdt meir enn 3500kr....Så bra bil for liten sum...( min meinig, sikkert folk som ikkje meiner det og......):hello: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoon06 Skrevet September 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Han før meg har sveist og tektylert bilen før han lakka den orange..... motor har berre gått 185000km.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg