veilside_civic Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 min nybygdevolvo 360 med b200k med turbo skal selges, kanskje norges eneste med denne motoren og turbo. går godt. perfekt lekebil og ungdomsbil. god stand EDIT:: solgt! Siter Volvo 360 turbo selges. PM for info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guljetta Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 min nybygdevolvo 360 med b200k med turbo skal selges, kanskje norges eneste med denne motoren og turbo. går godt.perfekt lekebil og ungdomsbil. god stand http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1239343 hei! er detta godkjent eller? hvis det er det så er jeg inntressert i bilen din:thumb Siter dont race if you cant win..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Kan du få fikset med fler bilder? Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veilside_civic Skrevet September 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Kan du få fikset med fler bilder? det kan jeg selvfølgelig, men det blir ikke før i morgen pga dårlig lys ute nå, da ville de ikke blitt noe av bildene uansett. ellers er det jo alltids mulighet for å komme å se på den:-) MVH Kenneth Siter Volvo 360 turbo selges. PM for info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsa king Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Fytti Grisen Denne Skal Dra Unna!!!! :d:d:d:d Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veilside_civic Skrevet September 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 hei, beklager at jeg ikke har fått lagt ut flere bilder, diffen gikk i stykker, bilen har stått de siste dagene, har fått ny girkasse og diff i dag i god stand. blir montert i morgen.. noen int? er ikke å nå på telefon dessverre, ikke før i morgen/onsdag.. så mail eller PM er fint, svarer så fort som mulig. MVH Kenneth Siter Volvo 360 turbo selges. PM for info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pålvo Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 er bilen godkjent etter ombygging?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veilside_civic Skrevet September 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 er bilen godkjent etter ombygging?? det er den dessverre ikke. Siter Volvo 360 turbo selges. PM for info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbyvolvo Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 gjort noe med bremser osv, som kan gjøre godkjenning lettere? Siter [X]Bmw 520i 1990 http://www.bilforumet.no/5-serien/186187-shibbyvolvo-prosjekt-bmw-520-a.html [X]Bmw 320i 1988 http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1775461&posted=1#post1775461 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veilside_civic Skrevet September 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 gjort noe med bremser osv, som kan gjøre godkjenning lettere? hei, har fått dette spørsmålet tidligere, så bare kopierer det jeg svarte forrige gang: hei, på dette feltet blir det vanskelig for meg å love noe. men det er jo visse regler for at en bil skal bli godkjent, utslipp krav etc. jeg tror ikke utslipp er noe spes problem iogmed at katalysator ikke er originalt på denne bilen.. det som er mest problem er vel først og fremst støy nivået, kan med en gang si at dette overskrider det som er tillatt, her må det monteres en lyddemper. med tanke på effekt er det jo som du kanskje vet lovlig å "trimme" bilen med standard bremser opp til 15% over original effekt(105 hk). så maks lovlig effekt er vel ca 122 hk. noe jeg regner med at den ikke overskrider på minimum turbotrykk(0.2 bar). utover dette er det vel ingen spesielle problemer. men det aller letteste er å ringe biltilsynet å høre, de kan nok gi deg svar på det meste. men kort oppsummert, får du slengt på en lyddemper vil jeg tro det kan la seg gjøre. men jeg kan på den andre siden ikke gi noe garanti eller lignende for dette. MVH kenneth Siter Volvo 360 turbo selges. PM for info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 ja den som hadde hatt penger... kanskje banken vil gi meg litt :D Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veilside_civic Skrevet September 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 ja den som hadde hatt penger... kanskje banken vil gi meg litt :D er ikke så dyrt da:-) bare komme med bud folkens! Siter Volvo 360 turbo selges. PM for info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-Rong Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 prutbart dette? Siter Mvh Audi-Rong -Toyata Camry 2.0 16v 136 illsinte japsehester Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 tenkte jeg bare skulle nevne att hvis bilen fortsatt er til salgs, så får jeg svar på lånesøknaden min i morra engang :D Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veilside_civic Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 tenkte jeg bare skulle nevne att hvis bilen fortsatt er til salgs, så får jeg svar på lånesøknaden min i morra engang :D hehe den er ikke solgt enda. mange som har kikket litt, men få med pengene. ang pris er dette noe vi kan bli enige om:-) Siter Volvo 360 turbo selges. PM for info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg