ghihi Skrevet August 21, 2003 Rapporter Share Skrevet August 21, 2003 Han ligger bare drita full i en grøfft i ålebyn! ..:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D !! Siter Mvh Karl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sharpie Skrevet August 21, 2003 Rapporter Share Skrevet August 21, 2003 trur han skreiv en plass på forumet at han skulle i militæret... er nok derfor det er dødt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Bigton Skrevet August 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2003 No har jeg vert edru i over en uke faktisk! så d!!;) Send mld på 92883136!Så skal jeg svare nå jeg får tid ang jettan ps: militæret suger verre en verst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! militærhilsen fra dritlei ålesunder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghihi Skrevet August 21, 2003 Rapporter Share Skrevet August 21, 2003 HAHA! :D :D :D :D Er heldig jeg som slapp unna militæret! hehe.. Men christian, har du den Rs4 fronten din ennda ? lurer på og kjøpe den om du har den! men må bare skaffe litt penger først :P hehe..den fronten min begynner å bli litt "moost" :P hehe Mvh Audi a4 *Ørsta* Siter Mvh Karl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet August 22, 2003 Rapporter Share Skrevet August 22, 2003 Hvor er du i militæret da? Du er vel ikke tilfeldigvis i Bardufoss sammen med Jan vel... :D Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg