antheus Skrevet August 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2003 Har også litt film tatt med DV. Men jeg har desverre ikke noe nettside eller utstyr for og legge den ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet August 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2003 Var også noen bil merker som var der for og vise spesielle biler og konsept biler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet August 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2003 et til av samme bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet August 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2003 Store "bling-bling" felger var det alle som solgte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet August 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2003 Et siste for idag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheFANATIC Skrevet August 9, 2003 Rapporter Share Skrevet August 9, 2003 hahaha, sjef! Siter 1989 Corrado G60 1988 Golf 2 VR6 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet August 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 Et bilde til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet August 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 og enda et til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet August 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 Flere firmaer var der for og vise frem byggesett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet August 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 et siste for nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet August 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 nei, må få med bilene jeg kjøpte der borte. joda 27 år og kjøper lekebiler enda :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet August 14, 2003 Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 Originally posted by antheus joda 27 år og kjøper lekebiler enda :D Skjønner deg godt jeg. Har alibi jeg da...har en sønn på fem år ;) Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet August 14, 2003 Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 Qool! AC Cobra er rått! Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet August 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2003 Det er nå at jeg har startet og importere slike modellbiler som jeg har lagt ut her. De er i skala 1:24. Mange modeller finnes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg