mrsnikksnakk Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 litt uoppmerksom på veien å hva skjer???????? To gittere borte å sprekk på midten grrrrrrrrr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Hehe, hvorfor gidder dere å ha så lav bil at det nesten ikke går ann å kjøre med, kan jo ikke kjøre fort med den bilen der, vis ikke du kjenner veien(veldig godt):) Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrsnikksnakk Skrevet September 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Hehe, hvorfor gidder dere å ha så lav bil at det nesten ikke går ann å kjøre med, kan jo ikke kjøre fort med den bilen der, vis ikke du kjenner veien(veldig godt):) hehe kjenner jo veiene. men når det ligger ting der som ikke skal ligge der blir det værre hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 hehe kjenner jo veiene. men når det ligger ting der som ikke skal ligge der blir det værre hehe Hehe, ja jeg skjønner!:) Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo duden Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 den er lei... kor masse senk har du da? såg litt lav der ja... men polo er jo som oftest *no go only show* Siter kjør hardt kjør stil kjør POLO med eit smil http://www.bergen-gatebilklubb.com/Joomla/index.php?option=com_smf&Itemid=31&topic=33.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 hehe, ille med så lave biler så plastikken flyr så fort en mark har ståpikk :P men tøft å se på :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Hehe, hvorfor gidder dere å ha så lav bil at det nesten ikke går ann å kjøre med, kan jo ikke kjøre fort med den bilen der, vis ikke du kjenner veien(veldig godt):) Er vel det som er sjarmen da, Enkelte liker at bilen er lav, bilen er ikke lav nok før den er "ubrukelig lav" (dvs: flertallet mener at den er altfor lav):thumb Er ikke så gøy å møte på objekter i veibanen som ikke skal ligge der, har selv måtte ta "elgtesten" flere ganger på E6 pga 2"4", camping stoler og store steiner som ligger farlig til i veibanen.:iconsm Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrsnikksnakk Skrevet September 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 er ikke sikker på hvor mye jeg har sluppet den ned jeg. men har jo 80 120 justertbart. å med tanken på spoilern så er jo den 9 cm også. å jeg har faktis hevet den litt for en stund siden hehe Hater ting som ligger i veibanen,men hvem gjør ikke det liksom. (Har fått på stabstaget i dag hehehe):thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 er ikke sikker på hvor mye jeg har sluppet den ned jeg. men har jo 80 120 justertbart. å med tanken på spoilern så er jo den 9 cm også. å jeg har faktis hevet den litt for en stund siden hehe Hater ting som ligger i veibanen,men hvem gjør ikke det liksom. (Har fått på stabstaget i dag hehehe):thumb Er det abs plasten til rieger det der eller? hehe.. Ga opp den jeg.. På den forrige polon jeg hadde.. Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrsnikksnakk Skrevet September 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Er det abs plasten til rieger det der eller? hehe.. Ga opp den jeg.. På den forrige polon jeg hadde.. ja det er det gitt. ga opp den? hmmm hvorfor det da?? brukte under to timer på å montere den jeg......Det er faktisk den eneste delen jeg har kjøpt som ikke trenkte tilpassing..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smartpnts Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 huff da. ukjente gjenstander på veiene er så unødvendig;o Bare skvettlappene som går nedi på Polo'n min :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 ja det er det gitt. ga opp den? hmmm hvorfor det da??brukte under to timer på å montere den jeg......Det er faktisk den eneste delen jeg har kjøpt som ikke trenkte tilpassing..... Tilpassinga var ok.. Bare at skiten ikke tåler en dritt Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 abs`plastikken til rieger dreper hvertfall en grevling! :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 abs`plastikken til rieger dreper hvertfall en grevling! :D Nah.. Grevlingen døde ikke.. :drive2 Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrsnikksnakk Skrevet September 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Nah.. Grevlingen døde ikke.. :drive2 shit ass. var heldig jeg med andre ord hehe. smalt vel bra det der..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg