SnurrDass Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 hey jeg har en 97 V70. og har en bass jeg skulle ha kobla inn. hvor er det best å legge ledningene? jeg hørte under bilen men jeg tvilte litt på det... SnurrDass Mazda Rx-7 84mod. Turbo Intercooler ca 250hk Volvo V70 2.0t 180hk Siter SnurrDass Mazda Rx-7 84mod. TIC Volvo V70 2.0 LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-Power Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Strømkabel la jeg under bilen, fant ut at dette var enkelt å greit og ledningen tar du opp igjennom en gummimoffe i reservehjulsbrønnen. Signalkabler la jeg under gulvteppet på høyre siden, bare å nappe ut listene. Enkel sak egentelig. Siter 2004 Dodge RAM SRT-10 1992 Volvo 240GL 1982 Volvo 242T Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnurrDass Skrevet September 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 en ting til. AC lukter helt forferdelig. lurer på om det er AC filteret. lukter sur melk hørte også at det finnes noe å spraye inn i luftkanalene for å få reset opp bakteriene. hva heter det og hvor får jeg tak i det. Siter SnurrDass Mazda Rx-7 84mod. TIC Volvo V70 2.0 LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sharp Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 På biltema får du kjøpt noe AC-rens som skal fjerne vond lukt og bakterier. Men det beste er jo å ta årnkli AC-service på verksted...koster et par tusen da, men da får du også fylt opp gassen Siter 1996 850 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg