MortenM Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Noen som har en forster å selge da jeg skal begynne på annlegge mitt så smått!! PS! Trenger ikke være super duber bra Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoboy Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 dette kanskje?http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=137201 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zleepy18 Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 jeg skal selge en rockford fosgate t5001bd monoblokk, 500 w rms i 2 ohm tror jeg, eller så er d i en ohm, tenkte 3500 for denne, ny for 1-2 mnd siden. Siter Bruk vett ligg bredt, sørg for å ikke bli sett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet September 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 mmm blir for dyrt for skal bare bruke den under bygging lissom da orker jeg ikke kjøpe en dyr forsterker enda,,,, sku hatt en for en 500 lapp ell no men Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Jeg har en 4 kanals forsterker du kan få for 1000,- ... 4x100wrms og viftekjølt ;) send meg en pm for mere info... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg