f0x- Skrevet August 8, 2003 Rapporter Share Skrevet August 8, 2003 Hallo! Jeg har letet etter bilder / bestillingssider for bestilling av front, hekk og sideskjørt, men finner ingen ;/ Noen her som evt. har mere peiling på dette en meg, og kan hjelpe meg med det ? =) type: 2.0 SLX '94 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnie Skrevet August 8, 2003 Rapporter Share Skrevet August 8, 2003 Hei holder på å style primeraen min nå,men styling er det nesten ikke å få.Så her må du ha fantasi.f.eks bmw (e36) lepper passer med litt mod.side skjørt finnes i universale utførelser kapp de til (høres brutalt ut).Når du har tilpasset dem ordner lakkereren resten,hekk skjørt driver jeg å undersøker om dagen.Kan gi deg beskjed når jeg har funnet ut mer.Mvh Arni Siter Jupp ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet August 8, 2003 Rapporter Share Skrevet August 8, 2003 Kan finne noe her og her Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg