tjekk Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 83 gti, ikke skyldig årsavgift. godteknisk stand. 99% strøken innvendig. ubrukelig førerdør :) Mere info i morgen med flere bilder. emilvj@hotmail.com 95806400 Hbo 12 000,- som nå er byd! Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Meget intr. men mer info om den ubrukelige døra, rust og evt annet du kan komme med.. ser strøken ut på bilder men! Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 gikk dårlig med å få tatt noe flotte bilder i dag, men legger ut noen. fikk satt i batteri i kveld å prøvd bilen en snartur og den funkerer perfekt! drar jevnt og fusker ikke. Nesten ny bak potte og nye fjerer rundt om hele bilen. nye fjerbeins lager også. Kommer mere i morgen. Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Meget intr. men mer info om den ubrukelige døra, rust og evt annet du kan komme med.. ser strøken ut på bilder men! Hei arrakiss! den ubrukelige døra funker selvfølgelig men den må byttes pga rust! skal ta gode bilder i morgen av dette. i dag fikk jeg som sagt satt i batteri og prøvd bilen skikkelig. den fuska da jeg starta den der jeg henta den, men da hadde den stått i 5 år, å nå går den perfekkt etter jeg fikk blåst ut litt sot! veldig fin og sprek. skal sette på prøve skilter i morgen så jeg får kjenne onkli etter feil med bilen men kjentes fin og tight ut på den lille turen jeg rakk :) skal ordne skikkelige bilder til deg av døra i morra og prøve å få løfta den på løftebukken om jeg får sjåfører ledig til å rydde unna litt skrot i verkstedet mitt! har lagt meg under å kikka litt og den er ikke strøken under, men sannheten finner jeg vel ut i morra da :) Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 disse herlige compomotivene kan også følgemed med et lite tilleg :) 7x15" compomotive felgene MED 195/50 15" dekk som er ok noen mil til. ingen kantkjøring. Er også med senter deksel som jeg glemte ta bilde av men det skal jeg ordne! feite både med og uten. senterdekslene er med stor sentermutter som bbs rs. Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingevel Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 pris?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 pris på hva? bilen står det hbo 12 000,- går for hbo 15 000,- med hjulene Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 DA! er bilen testa skikkelig. skifta olje og filter i dag og begge oljetrykksbryterne for de lakk begge 2 men det var 3 å velge i så jeg bytta feil på den ene (ordnes i morgen) Kjørt den et stykke nå og bilen går og fungerer bra ører ingen ulyder og ingen slakker noen som helst plass. kommer bilder av rusta og døra i ettermiddag når jeg kommer meg heim. (bilder er tatt) så jeg vil si at bilen er i teknisk veldig god stand men kunne trengt noe tectyl eller biltema bodyshyts eller noe under. (og senk og felger ) Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 status er fåreløpig solgt men en veit jo aldrig. siste ord kommer p ålørdag da han skal hente den :) Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Solgd til mannen med mor og far Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg