Gå til innhold

Selges: Golf MK1 GTI hbo 12 000,-

Ranger emnet

tjekk

Anbefalte innlegg

gikk dårlig med å få tatt noe flotte bilder i dag, men legger ut noen.

fikk satt i batteri i kveld å prøvd bilen en snartur og den funkerer perfekt! drar jevnt og fusker ikke.

Nesten ny bak potte og nye fjerer rundt om hele bilen. nye fjerbeins lager også.

Kommer mere i morgen.

PICT0032.jpg

PICT0040.jpg

PICT0036.jpg

PICT0039.jpg

PICT0038.jpg

PICT0037.jpg

Imprezan SOLGT.

Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget intr. men mer info om den ubrukelige døra, rust og evt annet du kan komme med.. ser strøken ut på bilder men!

Hei arrakiss!

den ubrukelige døra funker selvfølgelig men den må byttes pga rust! skal ta gode bilder i morgen av dette.

i dag fikk jeg som sagt satt i batteri og prøvd bilen skikkelig. den fuska da jeg starta den der jeg henta den, men da hadde den stått i 5 år, å nå går den perfekkt etter jeg fikk blåst ut litt sot! veldig fin og sprek.

skal sette på prøve skilter i morgen så jeg får kjenne onkli etter feil med bilen men kjentes fin og tight ut på den lille turen jeg rakk :)

skal ordne skikkelige bilder til deg av døra i morra og prøve å få løfta den på løftebukken om jeg får sjåfører ledig til å rydde unna litt skrot i verkstedet mitt!

har lagt meg under å kikka litt og den er ikke strøken under, men sannheten finner jeg vel ut i morra da :)

Imprezan SOLGT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

disse herlige compomotivene kan også følgemed med et lite tilleg :)

7x15" compomotive felgene MED 195/50 15" dekk som er ok noen mil til.

ingen kantkjøring.

Er også med senter deksel som jeg glemte ta bilde av men det skal jeg ordne! feite både med og uten. senterdekslene er med stor sentermutter som bbs rs.

Bilde001.jpg

Bilde156.jpg

Bilde002.jpg

Imprezan SOLGT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DA! er bilen testa skikkelig.

skifta olje og filter i dag og begge oljetrykksbryterne for de lakk begge 2 men det var 3 å velge i så jeg bytta feil på den ene (ordnes i morgen)

Kjørt den et stykke nå og bilen går og fungerer bra ører ingen ulyder og ingen slakker noen som helst plass.

kommer bilder av rusta og døra i ettermiddag når jeg kommer meg heim. (bilder er tatt)

så jeg vil si at bilen er i teknisk veldig god stand men kunne trengt noe tectyl eller biltema bodyshyts eller noe under.

(og senk og felger )

Imprezan SOLGT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider