Nultz Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Hei! Nå har jeg nettopp byttet motor i Vectra'n min og etter småproblemer her å der og hjelp fra dere har jeg endelig fått svev i doningen:) Motoren jeg byttet til var en C20NE. Når jeg startet den fusken den noe helt sinnsykt og døde bare jeg trykkte gasspedalen raskt inn, men når den ble varm kunne jeg trykke inn gassen mye raskere enn tiligere, uten den døde. Når jeg kjørte gikk den sent opp i turtall med mye humping å risting, og sperret veldi raskt. Pluggledingene er veldig dårlige, men kjørte med de på forrige motor og da var det bare litt småfusking ved gasspådrag. Den rød lampa som markerer feil i innsprøytingen lyste i begynnelsen, men så sluttet den og lyse. Har heller ikke koblet til eksosanlegget eller termostaten til eksosen. Er også en liten dings mellom "innsprøytningen" og toppdekselet jeg ikke har koblet til slangene på ennå (vet ikke hvor slangene skal kobles til) men har koblet til en elektrisk kontakt. Ellers er alt koblet til untatt en rund kontakt fra lednigsnettet nede ved coilen;) Det er også liten avstand mellom stiften på tenpluggen? Kan dette ha noe med tenpluggene å gjøre eller luftmengdemåleren? La også merke til at hjernen var litt fuktig på innsiden da jeg demonterte denne fra den andre bilen. Håper noen kan hjelpe meg:) Edit: Mener på at dette har noe med vacum slangene å gjøre, men vet ikke hvor på innsugsmanifoilen den skal kobles.. På forånd takk! Mvh Nultz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.