Natiluz Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 har akuratt kjøpt meg en golf 3 etter et par uker så ville den ikke starte vis jeg triller den i gang så starter den men det kommer ikke et klikk en gang når jeg vrir over nøkelen .. men det er masse strøm på batteriet . å når jeg kjører lyser plutselig airbag lampa og den tapper strøm vil ikke lade bare bruker strøm og instrumentene spretter opp og ned .. men i dag da skjedde det noe med tripp teller og total tellern står ingen ting der ? noen som har en ide om hva det kan være ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jølle-ascona Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Tenningsbryteren kanskje. Måtte bytte den på dama sin. Pluss at det var dårlig kontakt bak på sikringsboksen. All strøm ble borte når vi vridde om nøkkelen. Siter "Suddenly, I heared a tapping, as of someone gently rapping, rapping at my chamber door." Ascona B/J 16V ombygging Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stan2 Skrevet Juni 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2008 tror det med teningsbrytern har slitt med det på 2 er golfen min je vært fall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg