Gå til innhold

Audi RS2 til salgs

Ranger emnet


RS2

Anbefalte innlegg

Originally posted by RS2

 

Kaller du meg gamal??

Eru frekk eller dum??

 

Neida, bare tuller med deg jeg RS2...

 

Det er bare det at det finnes så utrolig mye teit å skrive i bilannonser har jeg funnet ut, bla cosworther som er pent kjørt av eldre herrer, fungerer best etter kl. 15:00, og ikke minst: "bør sees eller må prøves!"

Lurer på egentlig hva de mener med det. Er det bilen er så pen at den MÅ sees, eller, det er et under at denne bilen henger sammen og du MÅ se at den virkelig gjør det!

 

Forresten, utrolig flott bil RS2. Hadde jeg bare hatt nok penger til en slik en... Den ligger høyt på ønskelisten min!

Thomas

 

Bil-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by famir

 

Neida, bare tuller med deg jeg RS2...

 

Det er bare det at det finnes så utrolig mye teit å skrive i bilannonser har jeg funnet ut, bla cosworther som er pent kjørt av eldre herrer, fungerer best etter kl. 15:00, og ikke minst: "bør sees eller må prøves!"

Lurer på egentlig hva de mener med det. Er det bilen er så pen at den MÅ sees, eller, det er et under at denne bilen henger sammen og du MÅ se at den virkelig gjør det!

 

Forresten, utrolig flott bil RS2. Hadde jeg bare hatt nok penger til en slik en... Den ligger høyt på ønskelisten min!

 

hehe måtte bare skrive det jeg oxo. Tenkte på å legge på en :D etter frekk eller dum men tenkte du ville krype til korset å det gjorde du defror 1-0 til meg :)

One life. Live it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Yellow

Hva med alle disse typiske ungdomsbilene som har hatt "en voksen eier..." De bærer jo tydelig preg av at "barnet" i huset har vært frampå og fått på noen hjul osv...

 

Men hva er prisantydningen?

 

Prisen på den bilen er nok et lite stykke oppå 200K tallet. Han skriver jo "send PM" litt lengre opp her da! :) Gidder sikkert ikke å debatere salget sitt med alle "intresserte" her! ;)

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår