corsa king Skrevet September 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Har vært på fisketur sammen med ham, det holder i massevis :???: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 litt o.t; har du netopp kjøpt fangerne som står på nå?? Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsa king Skrevet September 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 ja, men den nedre delen har fått litt medfart, siden de ikke er så flinke til å lage veier her oppe i nord... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 oki, var meg du kjøpte de hos ;-) Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsa king Skrevet September 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Hehehe... verden er liten :???: :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsa king Skrevet September 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Denne og corsaen kan også byttes i annen opel (tenkte da at jeg bytter mantaen og corsaen ilag mot en annen opel) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Hehehe... verden er liten :???: :D En kamerat av meg var første eier av denne bilen... :) Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsa king Skrevet September 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 mantaen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Jepp. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsa king Skrevet September 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Mantaen er solgt :D:D:D:D :???: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg