Pilsen Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Jaja, skyt meg fordi om jeg gir han et bud, så ikke ut som om du fikk noen seriøse bud, så da la jeg bare ut at jeg kunne ta det for 2000, om han var intr, eller at han kanskje måtte bli kvitt det.. beklager så meget.... shitt.. men skjønner det, at det beste er å la vær å gi bud på ting her... Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Jaja, skyt meg fordi om jeg gir han et bud, så ikke ut som om du fikk noen seriøse bud, så da la jeg bare ut at jeg kunne ta det for 2000, om han var intr, eller at han kanskje måtte bli kvitt det.. beklager så meget.... shitt.. men skjønner det, at det beste er å la vær å gi bud på ting her... uff,dette er så bilforumet... kritikk for alt man gjør. kan ikke folk begyne å konsentrere seg mer om seg selv enn hva alle andre gjør inne på forumet her? leser slik her nesten hver dag jo! sorry for off-topic Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oorzako Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Tar å bumper denne for deg. Sinnsykt nice farge, lyst på den selv men orker ikke alt styret med lakkering, og forbredning til det igjen. Dette er billig folkens, har vært borti endel lakkering av biler og jeg vet godt va 'vanlig' lakk alene uten klarlakk og tynnere koster. Forstår ikke hvorfor det ikke allerede er solgt, har jo alt man trenger - sandpapir!?! *Tenke hardt på omlakkering *gruble - gruble* Siter - Nissan Primera GT prosjekt - http://www.bilforumet.no/prosjektforum/241847-primera-p10-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Malin^ Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 er det solgt? er int. ! send meg pm. bilder vil jeg oxo ha.. bmw_jenta84@hotmail.com den fargen der blir syk på golfen min.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado_power Skrevet November 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 solgt! Siter Mercedes E190 Nissan 200sx s13 1989x Nissan s14a 97 x VW Golf Einzer 1982 x Audi A4 Tdi 1997 Streetfighter x Nissan 200sx S13 1991 x Audi A4 1.8t 1996 X Corrado 1992 2.0 16V X Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg