"URQuattro" Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Har lagd en Evo versjon av RS4. All styling er lagd selv og ikke fra no donor. Jeg beklager dårlig kvalitet på bildene, det er pga møkka kvalitet hos tinypic.com. Gadd ikke å laste de opp no anna sted. orginalen: [/img] Modden: [/img] Siter 1984 Audi Coupe quattro. 1983 Bmw 520 med 325 motor.(snart død) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Likte den bedre før modden jeg.. Du burde iallefall beholdt audigrillen Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Likte den bedre før modden jeg.. Du burde iallefall beholdt audigrillen sant, så sant Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg