Gjest PinkEagle Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Noen som vet om koblingskjema til Opel Kadettc 1979mod? Har bytta motor til Omeaga 2.4i, men har problemer med tenning.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Er det ikke koblingsskjema til motoren du må ha da? Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest PinkEagle Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Er det ikke koblingsskjema til motoren du må ha da? Jo, beklager skrife leif. Noen aning hvor jeg kan skaffe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Har ikke brukt gammle ledningnen fra tennings nøkkel til coil til og styre tenning vel? Den gir nemelig bare 12v når tenning er på og starter går med reduseres til 6 etter det. Gjelder Kadett C 1.2 Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Er ikke det det samme koblingsskjemaet som på 2.2i`n mon tro? Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest PinkEagle Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Nei har byttet ledngsnettet til coil. Men uansett, bruker ikke tenningen til og starte. Har bare lakt ut en ledning fra starter så jeg legger på pluss for og kjinne. Lettere når man holder på alene. Det kan hende det er samme skjema på 2.2i, men jeg har ikke det skjemaet heller ;/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Sjekk ut http://www.opelmotorsport.com Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest PinkEagle Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Vanslig å sjekke ut den.. Skrev inn at jeg ville registrere meg, men har ikke fått noen mail :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg